Razorwind Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg er ikke veldig god på clocking, men jeg tenkte på å overclocke mitt MSI geforce fx5600. Prøvde først å installere rivatuner, men det viste seg at det ikke gikk med rivatuner, men måtte clockes fra display properties->MSI clock. 1. betyr det at det er lov å clocke kortet? 2. Hva er "dynamick over-clocking Technology"(D.O.T)? 3. Hvor høyt kan jeg clocke det uten å sette på ekstra vifter og sånn? 4. Er det mulig å åpne flere pipelines på det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) hehe, kortet er nok for gammalt til å kunne åpne noen pipe's! EDIT: tar jeg ikke kjempe feil har det enten 2 eller 4 pipe's gjør som meg! klokke som bare faen å se hvordan det går Endret 10. november 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Joda Rivatuner skal fungere med alle kort... du må bare gå inn på driver settings - og enable low-level overclocking, og klokk litt og litt f. eks 10mhz eller mer (etter hvor dristig du er ) når du får artifacts (grafikkfeil) klokk ned 5-10 mhz, så finner du maks klokk til kortet ditt (og det skal være uten artifacts) men hvis det er umulig å bruk Rivatuner, så finns det andre programmer.. du kan jo bruke det innebygde i driverne til å overklokke, det er jo mer enn godt nok ? Endret 10. november 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Razorwind Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Det funker ikke.... Jeg mener å ha lest et sted (readme fila eller på sida til rivatuner) at det ikke gikk å bruke rivatuner på kortet på grunn av et eller annet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 uansett burde det gå fint å bruke klokke programmet som følger med! Lenke til kommentar
Razorwind Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 ok da får jeg satse på at jeg ikke overheater det jeg da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 uff! dårlig forsøk på å få gammelt innlegg på topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå