Salty-B Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei, jeg har ett geforce fx5600 kort, å lurer på om hvilke drivere jeg bør bruke for best ytelse. har installert 62.11 nå. å lurer på om jeg bør installere noen enda nyere? eller om jeg bør bruke noen eldre som kanskje faktisk er raskere? eller hva sier dere? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 beste er å prøve seg frem... ytelsen varierer veldig fra kort til kort. Lenke til kommentar
Razorwind Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 har fx5600 kort jeg og. installerte 62.11 driveren for ikke så lenge sida, så ikke noe spesiel forandring på ytelsen men den gamle driveren gjorde hele systemet mitt ustabilt. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Men finnes det nyere drivere enn den jeg har installert nå da? som passer for kortet mitt? Lenke til kommentar
Razorwind Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 tror ikke det, men hvis du finner en så må du si ifra Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 prøv omega drivere.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Hihi tok feil! men OT: du kan bruke alle typer nvidia drivere til skjermkortet ditt eller? 66.81 funker fint (uofisielle) men nå er det komt 66.70 eller no som er offisielle! sjekk på nvida.com Endret 10. november 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ikke det at jeg har problemer med de driverne jeg har nå, men lurer bare på om det finnes enda nyere. Hvorfor er det slik at gamle drivere kan virke bedre enn nye? Burde ikke de nyere bli opptimalisert da? Hva er vitsen med nye drivere hvis dem ikke er raskere egentlig? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ehm... Dette er et nVidia kort så OMEGA drivere funker ikke til de (bare ATI) Stemmer ikke, egne omega drivere til nvidia. Sjekk ut sånn litt bedre før du svarer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå