HåkonN Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Noen anbefalinger på artister lignende Pink Floyd,Roger Waters, Sting og Leonard cohen? Syntes dette er helt topp musikk når jeg sitter å slapper av, men det er jo helt klart flere "store" innenfor den sjangeren. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Noen anbefalinger på artister lignende Pink Floyd,Roger Waters, Sting og Leonard cohen? Syntes dette er helt topp musikk når jeg sitter å slapper av, men det er jo helt klart flere "store" innenfor den sjangeren. Hmm, *tenke, tenke*. Hva med "The Police". :smile: . Litt forskjellig her. Men en artist som ligner litt på Sting er den amerikanske artisten (svart, kommer ikke på det nå, men han har vært alkoholiker i lang tid før han kom tilbake for et par år siden) Sitter på skolen nå, men tar det når jeg kommer hjem. Annen musikk som er behagelig å lytte til er rolig jazz, akustisk gitar+++. Skriv noen linjer om hva slags annen musikk og sjangre du liker å lytte til, og jeg gir deg gjerne noen råd. Det viktigste er tross alt å ikke være redd for å prøve nye ting. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Hmm, *tenke, tenke*. Hva med "The Police". :smile: . Litt forskjellig her. Men en artist som ligner litt på Sting er den amerikanske artisten (svart, kommer ikke på det nå, men han har vært alkoholiker i lang tid før han kom tilbake for et par år siden) Sitter på skolen nå, men tar det når jeg kommer hjem. Annen musikk som er behagelig å lytte til er rolig jazz, akustisk gitar+++. Skriv noen linjer om hva slags annen musikk og sjangre du liker å lytte til, og jeg gir deg gjerne noen råd. Det viktigste er tross alt å ikke være redd for å prøve nye ting. nei, jeg er ikke i det hele tatt redd for å høre på nye ting. Akustisk gitar er kjempegreit å høre på, men liker mye annet også. Eric Clapton er greit nok, gode tekster, men syntes ikke kvaliteten på lyden er spesielt bra. U2 blir liksom litt mer /pop/rock/-stil, men er ellers et knallband. Syd Barrett har jeg ikke hørt på før..... heller egentlig ikke noe særlig av Bob Dylan heller, men det er vel kanskje fordi jeg ikke har hørt på de beste sangene..... ? Genesis er greit, men blir mye 80-talls pop uten særlig innhold. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 C.Alshus...fant du ut hvem denne andre artisten var? Noen flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå