Zindre- Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg skulle ha hatt meg en ekstra vifte i kabinettet mitt. Vet ikke selv hvilken jeg burde velge. Kan dere komme med noen tips? Kabinettet mitt er: Kabinett Lenke til kommentar
moray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 80mm? Hva med en slik eller slik, eventuelt med en forankoblet: slik Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg vet ikke om det er 80mm eller hva det nå er, derfor jeg hovedsakelig trenger hjelp.. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Se om det er noen ledige plasser til vifte i kabinettet. Deretter måler du bare med en linjal hvor stor vifta skal være. Microplex har bra utvalg av vifter.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Har 3 plasser til vifte og det er 80 mm. Noen vifter som er bedre enn andre, burde jeg feks skaffe meg en sånn dings som morcan foreslo? Lenke til kommentar
moray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Viftene jeg foreslo er sett på som noen an de beste viftene på markedet. (Papst). De er litt dyre, men ettter min mening verdt pengene. Du får billigere vifter f.eks: Her Selv har jeg en 19dB papst i mitt kabinett. Zalman fanmate er grei hvis du i utgangspunktet har en stille PC og ikke vil at den skal bråke nevneverdig mer. Det er lettere å justere kabinettvifta (ene) slik at du ikke hører den (de) i forhold til resten av komponentene. Ikke til å komme bort i fra at en vifte høres, men papstviftene har noe av de beste effektivitet/støyforhold som er tilgjengelig. Har et par av disse også, og de er en del mer bråkete med omtrent (estimert) samme airflow enn papstviftene. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Viftene jeg foreslo er sett på som noen an de beste viftene på markedet. (Papst). De er litt dyre, men ettter min mening verdt pengene. Du får billigere vifter f.eks: Her kjøp den fra ps data, og kjøp mange. jeg har 4 stykker sjæl, de er ganske bra og de er billige Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kjøpte 3 Papst 12db vifter. PC'en ble stillegående som faen, men temperaturen ble litt høy på hovedkort og CPU. For dårlig sirkulasjon av luft! :\ Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Viftene jeg foreslo er sett på som noen an de beste viftene på markedet. (Papst). De er litt dyre, men ettter min mening verdt pengene. Du får billigere vifter f.eks: Her kjøp den fra ps data, og kjøp mange. jeg har 4 stykker sjæl, de er ganske bra og de er billige De var jo jævelig billige Det er jo egentlig latterlig når en liten vifte koster 150-200kr. Koster sikkert 5kr å produsere Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Dersom du har 120x120 mm viftehull, kjøp denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCA12025L12C Eller vent på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FFB1212EHE (den er rå!!!!!!!) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kjempegodt råd vet du Jtand - eller kanskje ikke? Han er ikke interessert i at kabinettet tar av heller Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kjempegodt råd vet du Jtand - eller kanskje ikke? Han er ikke interessert i at kabinettet tar av heller Hehe.. Ja visst. Man må nesten fortøye maskina eller sette på et anker Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 kunne jo laget et kabbis med bare deltavifter, den hadde tatt av på TG, bokstavelig talt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå