Winydancer Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Hei! Eg har nettopp lasta ned ett nytt spill.. men når jeg skal installere det kjører jeg det i Deamon Tools som vanlig, men da får jeg error... Filene er av typen .mpq! noen som vet ett program som kjører dei!? ##Topic endret av moderator, fra "Hvordan kjøyre dei" eller noe lignende## Endret 11. november 2004 av Blib Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kjøp spillet!!da funker det! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Kjøp spillet!!da funker det! neineinei! ka prog ska eg åpne dei i?! da e jo en sort iso fil da!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Du skal slette filen nå. Og imorgen etter skolen løper du til butikken og kjøper det. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kjøp spillet!!da funker det! neineinei! Jojojo... Du får ikke hjelp til piratkopiert programvare her. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Du skal slette filen nå.Og imorgen etter skolen løper du til butikken og kjøper det. Enkelt og greit. hmmm *tenker* grett nokk.. viss eg hadde penge og d hadde komt ut!! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Kjøp spillet!!da funker det! neineinei! Jojojo... Du får ikke hjelp til piratkopiert programvare her. æsj.. teit d da!!! forsto d slik att HW var for alt Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvilket spill er det snakk om? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Hvilket spill er det snakk om? Wow.. åpen beta drit! men men.. ok.. eg får forhøyre meg me meir kjente folk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er WoW Open Beta lovelig å laste ned? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Man må vel registrere seg ett eller annet sted? Og det er vel ikke alle som får lov å betateste? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Gå inn på Blizzards hjemmesider, registrer deg for beta testen, etter registreringen får du frem linken der du laster ned WoW. Ikke last ned slikt fra en 3rd party side, er mange som legger virus i den. Last den ned fra kilden, så skal du se at det funker. Lenke til kommentar
soul Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) hva skal du med daemon tools til det?? Det er cd drive emulator vi snakker om her eller er jeg på jordet? Har du lastet det ned WOW betaen er det bare å installere og kjøre i vei. edit: leif Endret 10. november 2004 av soul Lenke til kommentar
zapper Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Med MPQ-filene til WoW skal det følge med en "Installer.exe" eller en lignende exe-fil, prøv og kjør den du... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Skal vi kanskje forvisse om han faktisk har registrert seg før vi plaprer her? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvis du pakker ut betaen på rett måte vil det ligge en fil kalt installer.exe der. Kjør den. Når jeg pakket ut filene med WinRAR fikk jeg ikke med denne filen og jeg fikk beskjed om at saken var korrupt. Lastet ned WinZIP, og vips jeg var i gang Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ...Blizzard stengte vel registreringen 9. november? Uansett, det ferdige spillet er planlagt å gi ut den 23. denne måneden. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå