Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bygger Bredbåndsfabrikken ut nå?


Anbefalte innlegg

Noen som har noe nytt om Bredbåndsfabrikken? Var snakk om her på sensommeren at flere hadde fått utbyggingstilbud fra de.

Jeg kjenner de svært godt* så trenger ikke generell info om BBF, jeg lurer på status akkurat nå, høst 2004.

 

*BBF:

Kjapt og enkelt om Bredbåndsfabrikken - BBF, som er fullt operativt i dag;

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2067752

 

Der er også link til steder i Oslo med Bredbåndsfabrikkens nett innlagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er vel konk i norge , tror de bare bygger ut i sweden,, men er pliktig til å opprettholde tilbudet til sine abb her , er ikke helt sikker da men leste noe om det i vår

:hmm:

Snakk om å ikke lese første posten hvor du i tillegg hadde fått svar på det du klart sier du ikke vet..

 

surbz00r: Konk er veeeldig unøyaktig..

 

Jaja..

Lenke til kommentar
Har lest noe om comeback jeg og, og de er ikke konk. Men ledelsen satte investerings stopp i norge. ble for dyrt når staten ikke la opp fiber som dem gjorde i sverige. (Verdens rikeste land ja..)

BF er et byfenomen, den svenske staten har vel aldri sponset utbygging i slike områder. At ingen bygger ut en Lyseløsning i stor skala i Oslo er jo litt pussigt, har neppe med inntjeningen og gjøre.

Lenke til kommentar

de bygger ut enda hvis man bor i et område der hvor de allerede har fiber i nærheten, eller steder der de er interester i å bygge dvs steder hvor det er greit å strekke ny fiber (i nærheten av trikk, tbane og tog), men da er det borettetslaget som må stå for installasjonskostnadene

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar
de bygger ut enda hvis man bor i et område der hvor de allerede har fiber i nærheten, eller steder der de er interester i å bygge dvs steder hvor det er greit å strekke ny fiber (i nærheten av trikk, tbane og tog), men da er det borettetslaget som må stå for installasjonskostnadene

Hvor har du fått det fra? :hmm:

 

Dem stoppet å bygge ut for to år siden, borettslaget mitt var et av de siste de bygde ut til.

Lenke til kommentar

bare å sende en mail det.. det var slik jeg gjorde og fikk vite det jeg sa i sted..

 

Men det virket kanskje litt tvetydig det de sa når de svarte.. så jeg er jo selvfølgelig ikke helt sikker.. men de ba meg i hvertfall om å få en ordentlig forespørsel fra styret i borettslaget mitt.. så det er det jeg jobber med å få til nå..

 

om de bare kommer til å si nei desverre når det skjer.. eller om borettslaget ikke er interesert.. det gjenstår å se..

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...