dsj Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvordan spiller jeg av en slik .rar fil på telefonen? (6600) Blir åpnet som et notat når jeg skal åpne. Hvorfor fungerer det ikke som .sis-filene? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Rar filer er komprimerte og du må derfor bruke winrar for å åpne dem. Deretter kan programmet eller spillet innstalleres på mobilen din! Winrar, henter du på www.winrar.de Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 HAHAHAHA! kult spørsmål... du har sitti mye på pc tenker jeg... Lenke til kommentar
dsj Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 HAHAHAHA! kult spørsmål... du har sitti mye på pc tenker jeg... , trodde dette var en spesiell mobil-fil jeg :!: Er vant til .zip for data... Takk for svar, prudent! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Last like gjerne ned WinRAR med en gang. De er mange andre muligheter å komprimere filer med en .zip og .rar. Jeg gidder ikke ramse de opp her, men om du har WinRAR vil du i all framtid slippe slike bemerkninger fra folk som ikke klarer å dy seg (godt han gjorde det, ellers ville kanskje jeg gjort det ) fordi filen vil ta form som en fil WinRAR tar seg av og da skjønner du det er en komprimert fil av et eller annet slag Lenke til kommentar
dsj Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Last like gjerne ned WinRAR med en gang. De er mange andre muligheter å komprimere filer med en .zip og .rar. Jeg gidder ikke ramse de opp her, men om du har WinRAR vil du i all framtid slippe slike bemerkninger fra folk som ikke klarer å dy seg (godt han gjorde det, ellers ville kanskje jeg gjort det ) fordi filen vil ta form som en fil WinRAR tar seg av og da skjønner du det er en komprimert fil av et eller annet slag hehe. Ja har lasta det ned nå, og det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå