YamahaR1 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har du prøvd et annet skjermkort ? Det er det første jeg ville prøvd... Med den lyden hadde jeg heller prøvd å bytte minnebrikker, f.eks. til http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=ACC Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Har du prøvd et annet skjermkort ? Det er det første jeg ville prøvd...Med den lyden hadde jeg heller prøvd å bytte minnebrikker, f.eks. til http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=ACC Det er de minnebrikkene jeg har :!: Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg tror nok at det er grafikkortet. Kortet du har bestilt kan vise seg å fungere, BIOS-avhengig, så når du mottar grafikkortet, prøv det før du eventuelt returnerer det. GeForce4 Ti4200 skal kunne fungere, men dog ikke alle modeller. Så, prøv grafikkortet du har bestilt før du gjør noe annet. Ikke enkelt det her. -xhilerate- Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Jeg tror nok at det er grafikkortet. Kortet du har bestilt kan vise seg å fungere, BIOS-avhengig, så når du mottar grafikkortet, prøv det før du eventuelt returnerer det. GeForce4 Ti4200 skal kunne fungere, men dog ikke alle modeller. Så, prøv grafikkortet du har bestilt før du gjør noe annet. Ikke enkelt det her. -xhilerate- Ja ok men har jeg noen returrett etter at jeg har åpna det da? Jeg er hjertlig takknemlig for all den hjelp jeg har fått av dere! Jeg vet ikke jeg skulle gjort uten dere!! Tusen takk!! Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg sier avbestill 4200 kortet, kjøp heller 5200,5600 kort, ytelse er ikke så allverdens stor, men det er snakk om et dx7 vs et dx9 kort. Lenke til kommentar
YamahaR1 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Beklager. Feil link. Hadde samme problem med mitt NFS7.0 HK. TwinMOS brikker fungerer ikke. Prøv å ringe butikk/leverandør, og kjøp i stedet parrede brikker. Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Beklager. Feil link. Hadde samme problem med mitt NFS7.0 HK. TwinMOS brikker fungerer ikke.Prøv å ringe butikk/leverandør, og kjøp i stedet parrede brikker. Mener du at det er minnebrikkene som ikke fungerer? Lenke til kommentar
YamahaR1 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Minnebrikkene passer ikke til HK. Hadde samme feil. Antalgelser om skjermkort er feil !!! Ring f.eks. PSData el. noe og hør. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Minnebrikkene passer ikke til HK. Hadde samme feil. Antalgelser om skjermkort er feil !!! Ring f.eks. PSData el. noe og hør. pavilon sa at han hadde kjøpt nye brikker, tror fortsatt at det er skjermkortet som er fooked, forresten ,har du sjekka manualen til hovedkortet, angående hva den sier om pipinga?? skal stå forklart der Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Det står ingenting om pipinga, det har jeg sett på selv! Kan noen finne det for meg? Hovedkortet er Abit NF7 V2.0 og pipinga er et langt pip og to korte! Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Det står ingenting om pipinga, det har jeg sett på selv! Kan noen finne det for meg? Hovedkortet er Abit NF7 V2.0 og pipinga er et langt pip og to korte! For å være ærlig vet jeg ikke hva som skjer nå! Skal jeg kjøpe nytt skjermkort OG minnebrikker? Eller...? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 før du gjør noe kjøping, burde du teste ram brikkene i en annen pc, Lenke til kommentar
YamahaR1 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Fant dette et annet sted her på hardware.no. Så da er det vel minnet og ikke skjermkortet ????? Æsj. Se hva jeg fant på forumet: "Hvis NoName minne som flexi-data selger er TwinMOS, så kan du ikke bruke det på det nForce2 hovedkortet. Sendte en mail til de i går da jeg bestilte lignende oppsett og fikk dette til svar på sp. om Abit NF7 og 2x 512 TwinMOSbrikker: "hei, du kan dessverre ikke bruke Twinmos på dette kortet. Du må bruke Crusial minne. Det er enkelte Twinmos brikker som fungerer, men ikke de vi selger dessverre." Så jeg forandret ordren min fra Twinmos til to Crucialbrikker te 2-300kr mer" Må nok bytte ram'en. Lurer på om jeg må det og. Har jo ikke samme HK men det er fra Abit og ram'en er TwinMos. Æsj æsj æsj. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 sjekker info hos abit sida, kanskje vi finner ut noe om den helvetes pipinga! Lenke til kommentar
YamahaR1 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Les mitt siste innlegg. Jeg har hatt samme problem. Bytt minne. Ferdig diskutert. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ja ja jeg har lest det Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hrmpf da blir det nye RAMbrikker da? Kan jeg sende dem tilbake etter at jeg har testa dem hos en kamerat? Hvordan får jeg bytta da? Lenke til kommentar
YamahaR1 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Der du kjøpte de selvfølgelig. Klipp ut mitt innlegg litt lenger opp, og gi forhandler beskjed om at du har kjøpt feil/blitt villedet til å kjøpe TwinMOS. Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Der du kjøpte de selvfølgelig. Klipp ut mitt innlegg litt lenger opp, og gi forhandler beskjed om at du har kjøpt feil/blitt villedet til å kjøpe TwinMOS. Ja oki. Har du anbefaling til RAM-brikker da? Som passer selvfølgelig Endret 12. november 2004 av pavlion Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Altså, xhilerate, ikke uttal deg om ting du ikke er sikker på! AGP 3.0 = AGP8x AGP 2.0 = AGP4x Det er bare forskjellige måter å si det på, et hovedkort som støtter agp8x er bakoverkompatibelt med 4x, 2x og 1x Du kan blandt annet ta en titt her for "bevis"; http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/test_report/NF7/09.php Kortet støtter GF4 TI 4600 som er, hold deg fast, AGP8x! *oppgitt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå