xhilerate Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 For 500-600 kr. får du brukbare kort som dette her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301872&cks=PRL Men, det er ikke særlig egnet til spill. Da må du kjøpe dyrere. Dette kortet f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302975&cks=PRL -xhilerate- Lenke til kommentar
salah Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Dette kortet f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302975&cks=PRL Hvor lenge varer den til jeg må ha et nytt et da? Vil helst ha det et år, men funker den da? Jeg er forsiktig med korta mine Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Spiller du mye, og i såfall, hvilke spill? Men, det grafikkortet er meget bra, spesielt siden du ikke har en kraftmaskin heller. Det kortet kommer til å holde lenge. Selv har jeg Radeon 9600, men så spiller jeg ikke noe særlig. Du trenger ikke bytte kort om et år om du kjøper det kortet. -xhilerate- Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Spiller vel ikke så veldig mye med en 1.3Ghz vil jeg tro. Hvertfall ikke spill som krever alt for mye av pcen. Lenke til kommentar
salah Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg spiller Battlefield en gang iblant, ellers er det for det meste bare programmering Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hovedkortet ditt er AGP3.0 (8x/4x), men med spenningene key 1,5V og 0,8V spenning. Grafikkortet ditt er AGP 4x/2x og er AGP 2.0 Den støtter spenningene 3,3V og 1,5V. Key 1,5V og spenning 1,5V. Du må kjøpe nytt grafikkort som støtter AGP 3.0. -xhilerate- Det er ikke riktig. Hovedkortet støtter AGP 8X og AGP 4X. Skjermkortet kan bruke både AGP 4X og AGP 2X. Da vil skjemkortet fungere fint på AGP 4X på det hovedkortet. Ergo, du trenger ikke nytt skjermkort med mindre ditt MX-kort er ødelagt. Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hovedkortet ditt er AGP3.0 (8x/4x), men med spenningene key 1,5V og 0,8V spenning. Grafikkortet ditt er AGP 4x/2x og er AGP 2.0 Den støtter spenningene 3,3V og 1,5V. Key 1,5V og spenning 1,5V. Du må kjøpe nytt grafikkort som støtter AGP 3.0. -xhilerate- Det er ikke riktig. Hovedkortet støtter AGP 8X og AGP 4X. Skjermkortet kan bruke både AGP 4X og AGP 2X. Da vil skjemkortet fungere fint på AGP 4X på det hovedkortet. Ergo, du trenger ikke nytt skjermkort med mindre ditt MX-kort er ødelagt. Nå misforstår du. Hovedkortet er 8x/4x, men med AGP versjon 3.0. Grafikkortet er 4x/2x, men med AGP versjon 2.0. AGP versjon 3.0 bruker 0,8V som spenning, mens AGP 2.0 bruker 1,5V. Hovedkortet støtter bare 0,8V, mens kortet krever 1,5V selv om både hovedkort og grafikkort støtter 4x. Ergo, han må kjøp nytt grafikkort. AGP versjonene har forskjellige egenskaper, og det eneste som er felles er hastighetene. Men, AGP versjonene har forskjellige elektriske egenskaper som gjør at hovedkort og grafikkort ikke går om en annen. -xhilerate- Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hmm ok takk for deres hjelp! Jeg har kjøpt dette kortet her: Får håpe det funker? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115010&cks=PRL Jeg sa ti broren min at jeg ville ha en nytt skjermkort og viste hvilken jeg ville ha og han kjøpte det han! Håper bare det passer med hovedkortet mitt ellers... er det synd i meg! Mvh pavlion Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Addendum til svaret mitt over: Dersom hovekortet hadde hatt en universal AGP-port, så kunne grafikkortet brukes. Hovedkortet i dette tilfellet er ikke universalt, og støtter bare 0,8V i henhold til AGP versjon 3.0. Gamle 4x/2x grafikkort støtter AGP versjon 2.0 med 1,5V. Gamle 2x/1x grafikkort støtter AGP versjon 1.0 med 3V. -xhilerate- Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hmm ok takk for deres hjelp! Jeg har kjøpt dette kortet her: Får håpe det funker? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115010&cks=PRL Jeg sa ti broren min at jeg ville ha en nytt skjermkort og viste hvilken jeg ville ha og han kjøpte det han! Håper bare det passer med hovedkortet mitt ellers... er det synd i meg! Mvh pavlion Kanseller kjøpet! Dette grafikkortet støtter ikke AGP 3.0. Altså, ikke 0,8V. Du må kjøpe et AGP 3.0 kort, helst 8x, og med 0,8V. -xhilerate- Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Billig grafikkort her: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1397 Anbefaler det. Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hmm ok takk for deres hjelp! Jeg har kjøpt dette kortet her: Får håpe det funker? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115010&cks=PRL Jeg sa ti broren min at jeg ville ha en nytt skjermkort og viste hvilken jeg ville ha og han kjøpte det han! Håper bare det passer med hovedkortet mitt ellers... er det synd i meg! Mvh pavlion Kanseller kjøpet! Dette grafikkortet støtter ikke AGP 3.0. Altså, ikke 0,8V. Du må kjøpe et AGP 3.0 kort, helst 8x, og med 0,8V. -xhilerate- Hvordan kan jeg?? Jeg kjøpte igår kveld! Dessuten så kan jeg ikke kankortnummeret til broren min!! Faen! Endret 12. november 2004 av pavlion Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Logg inn på komplett, og se på ordrene dine. Der finner du en kanselleringsknapp for å slette ordren. Er ikke knappen der, er det for sent. Da må du returnere varen etter å ha mottatt den. Logg inn med en gang og se ordrestatus. -xhilerate- Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Logg inn på komplett, og se på ordrene dine. Der finner du en kanselleringsknapp for å slette ordren. Er ikke knappen der, er det for sent. Da må du returnere varen etter å ha mottatt den. Logg inn med en gang og se ordrestatus. -xhilerate- Hrmpf på den forrige tråden ble jeg anbefalt det kortet SELV om jeg opplyste at jeg hadde et Abit NF7 V2.0 hovedkort. Noen som kan finne en til 400 kr SOM PASSER med det hovedkortet mitt? Begynner å bli kjedelig dette Mvh pavlion Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hmm, intewesting stuff going on.... kjøp deg et 5200 eller et 5600 kort, fra nvidia! de støtter agp3.0 me thinx http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304714&cks=PRL detta kortet er bra Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 AGP spesifikasjoner: http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hovedkortet ditt er AGP3.0 (8x/4x), men med spenningene key 1,5V og 0,8V spenning. Grafikkortet ditt er AGP 4x/2x og er AGP 2.0 Den støtter spenningene 3,3V og 1,5V. Key 1,5V og spenning 1,5V. Du må kjøpe nytt grafikkort som støtter AGP 3.0. -xhilerate- Jaja Da får jeg spare opp til en da.... også er det mange dagers venting igjen da! fikk du ikke kanselert det andre kortet du bestilte fra komplett? det ti4200 kortet? føler med deg, bro!! keep it real! Endret 12. november 2004 av JediMindTriks Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hovedkortet ditt er AGP3.0 (8x/4x), men med spenningene key 1,5V og 0,8V spenning. Grafikkortet ditt er AGP 4x/2x og er AGP 2.0 Den støtter spenningene 3,3V og 1,5V. Key 1,5V og spenning 1,5V. Du må kjøpe nytt grafikkort som støtter AGP 3.0. -xhilerate- Jaja Da får jeg spare opp til en da.... også er det mange dagers venting igjen da! fikk du ikke kanselert det andre kortet du bestilte fra komplett? det ti4200 kortet? føler med deg, bro!! keep it real! Kan jeg ikke ringe Komplett.no og få kanslert det? Broren min svarer meg ikke på mld da jeg har spurt han om kontonummer! Passordet kan jeg fra før Fordi vi egentlig deler på kontoen! Endret 12. november 2004 av pavlion Lenke til kommentar
xhilerate Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du trenger da ikke kontonummer? Logg inn med brukernavn og passord. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hovedkortet ditt er AGP3.0 (8x/4x), men med spenningene key 1,5V og 0,8V spenning. Grafikkortet ditt er AGP 4x/2x og er AGP 2.0 Den støtter spenningene 3,3V og 1,5V. Key 1,5V og spenning 1,5V. Du må kjøpe nytt grafikkort som støtter AGP 3.0. -xhilerate- Jaja Da får jeg spare opp til en da.... også er det mange dagers venting igjen da! fikk du ikke kanselert det andre kortet du bestilte fra komplett? det ti4200 kortet? føler med deg, bro!! keep it real! Kan jeg ikke ringe Komplett.no og få kanslert det? Broren min svarer meg ikke på mld da jeg har spurt han om kontonummer! Passordet kan jeg fra før Fordi vi egentlig deler på kontoen! bare logg deg inn og kanceler, du trenger ikke kontonr, for å gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå