suppebolle Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei! Har laptop og vurderer sterkt å investere i ekstern harddisk (usb2.0). Siden jeg holder en del på med lydbehandling og innspilling av musikk bør ikke harddisken bråke så kraftig. Samtidig er det kjedelig å betale altfor mye. Noen der ute som har forslag å meddele? På forhånd takk! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Da disken er ekstern kan du jo ganske lett sette den inn i et skap eller så langt bort som mulig for å unngå støy. Har selv noen WD-disker - men de støyer nok mer enn mange andre. Endret 10. november 2004 av oslo72 Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har en ekstern WD250GB disk.. veldig fornøyd med den.. lite støy.. men nå står den jo minst en halv meter vekk fra der jeg sitter.. ikke mye kanskje.. men det hjelper jo det også Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg har hørt at lacie diskene skal være ganske støyfrie.. Et annet alternativ er kanskje en samsung/event. andre stillegående ide disker og kjøpe et eksternt usbkabinett.. Disse finnes i mange forskjellige varianter. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg har hørt at lacie diskene skal være ganske støyfrie.. Hadde fingrene på en for et års tid siden, husker ikke hvilken. Den vibrerte kraftig og hørtes godt hvis den stod på underlag som vibrasjonene forplantet seg i. Skikkelig tung var den også. Men lekker å se på, det var den. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Samsung disker er kjent for å være stille. Hvis du finner et bra harddiskkabinett, som gjerne er støydempet har du et bra kabinett. Men et bra harddiskkabinett koster fort noen lapper Endret 10. november 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Samsung disker er kjent for å være stille. Hvis du finner et bra harddiskkabinett, som gjerne er støydempet har du et bra kabinett. Men et bra harddiskkabinett koster fort noen lapper Jess, den løsningen har jeg; Enermax USB kabinett + Samsung 160 GB P80. Det er kun når den spinner opp jeg hører den, er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har en Lacie d2 250GB, 2233,- fra Databutikken. Lekker å se på, genial å bruke (enn så lenge), og så og si støyfri. den gir fra seg et lite "krrrk" en gang i blant, men ikke noe mer enn de fleste cpu vifter overdøver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå