dilldall Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Halloen. Jeg vil sjekke litt priser på nettbutikker i USA. Ikke sikekrt det er noe å spare i forhold til norske priser, men så lenge de skal til USA, er det jo sikkert enklere å bestille derfra uansett. Er det noen her som vet om noen gode/billige nettbutikker over der? Jeg mååå kjøpe gadgets. Pengene brenner i lomma - Jeg mååååå - MÅÅÅÅÅ!!! Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Du kan jo gå hit : http://www.pricewatch.com/ Dette er USA's svar på prisguiden :smile: Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hehe...kjenner til den. Du tenker på PC-deler? Det er nok ikke mye å spare, Norge ligger ganske lavt i pris. Hvis du kjøper andre ting, KAN du spare mye. Men husk på 110v nettet hvis du ikke har en omformer. Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Takker :smile: - skal sjekke litt. Det er prisen på FireWire-kasse med eller uten disk og annet snadder jeg skal se etter. Varene skal sendes til USA - Selv sitter jeg i Australia for tiden, så det enkleste derfor tenkte jeg på en webshop i USA. Da slipper man å tenke på omformere før man kommer hjem igjen til Norge. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Tror egentlig alle PSU`er har en bryter for 220V eller 110V :wink: Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Stemmer det vidder.... Det er den slemme lille rød brytern bakpå PSUet som man aldri, jeg mener ALDRI må røre. :wink: :wink: (Hvis man ikke drar til Junaiten eller.no da) P.S. Dersom du gjør det så blir dett fort varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå