Fragletrollet Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hallo. Skal ha ny tlf, med kontantkort. Så billig som mulig. Må kunne ringes med og sende sms, og helst tåle litt. Fargeskjerm og mms samt blåtann/infrarød er et pluss, men langt ifra nødvendig. Som sagt, så billig som mulig, men med litt kvalitet, så jeg slipper at den skal bli ødelagt så lett. Gjerne tilbud inkluderende kontankort osv. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Den skal visst tåle litt, men jeg synes du bør kjøpe deg SE T630 med Djuice Kontant hos lefdal for under 1000 lappen. Den har alt du ønsker deg. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Regner med at du får deg en T310 fra sony ericsson med fargeskjerm og Polyfoniske ringetoner for under 500kr! Tålte litt, ikke så velldig mye! Har hatt den tlfen og var fornøyd, helt til jeg badet med den Endret 10. november 2004 av siemensboy Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Regner med at du får deg en T310 fra sony ericsson med fargeskjerm og Polyfoniske ringetoner for under 500kr! Den er jeg uenig i. Fordi den har en lav oppløsning på skjermen og kan ikke vise mer en 256 farger! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Har hatt en t68i til nå, og er stort sett fornøyd med unntak av i den siste tiden så har den loket noe syyykt med å motta samtaler/ringe/sende sms osv. Men den har tålt mye!! Å bruke over 500 er ikke mulig. Prioriteringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå