Kaytona Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei! Jeg har ikke peiling på ASP script eller PHP script. Men jeg skal flytte en hjemmeside til et annet firma som ikke støtter ASP(De kjører Unix/Linux servere) Dermed så må jeg få ASP scriptet som er på siden over til PHP script, og det helts automatisk. Har hørt at det fins programmer som gjør dette automatisk men klarer ikke of finne noen på nettet. Er det noen som her peiling på hvilke programmer jeg kan bruke?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette gir ikke noe svar, men kan være relevant Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) såvidt jeg vet finnes det plugins til apache som gjør at en kan kjøre asp på en linux-server.... så det skal kunne gå... edit: hvis de ikke vil innstalere dette bør du nok gå den tunge veien og kode om alt selv Endret 10. november 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
christt Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Stemmer det. Eneste jeg har hørt om ChiliSoft ASP plugin for Apache, men den koster penger. Forresten. Er det mye jobb for deg å kode om? Hvis ja, hvorfor velger du en host som ikke støtter ASP? Endret 10. november 2004 av christt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 spørs litt hvor stor siten av og hva du har på den (databaseløsning og lignende).. men i utgangspunktet er det endel jobb.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå