Gå til innhold

problemer med NEC 2510A dvd brenner

HellFire-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si med en gang at jeg ikke har hatt det problemet og jeg har samme brenner som deg. Det er en god og stabil brenner som jeg har brent hundrevis av plater på. Får du dette mens du brenner plata? Hvor langt ut i brenningen pleier du å få det? Får du det når du brenner med Nero 6 også? (Ser at du bruker dvd decrypter til å brenne). Eneste jeg kommer på i farta det er at dvd media du bruker ikke er helt kompatibelt med brenneren.......... Så derfor foreslår jeg at du kjøper kvalitetsmedia (pr stykker) for å teste å se om det samme skjer, om du får samme type feilmelding.

X.

Lenke til kommentar

Vel nect 2510a er ikke så kresen på media og tar det meste av billig media også. Tenkte kanskje at du hadde vært så uheldig å komme bort i et merke eller serie (da et merke ikke nødvendigvis har samme produsent av platene til en hver tid) som ikke passet så godt med nec'en. Selv har jeg kjøpt en masse

eProformance DVD+R 4,7gb, 8 X til 95 for 25 pakk på digitalimpuls.no så dersom du bor i Oslo eller i nærhten så er det ikke mer å si enn at det er kjempe bra pris på veldig gode plater. Har nå brent snart 100 plater uten noe som helst trøbbel, og har og så en plextor 708a som er VELDIG sær på media, særlig billig og den har heller ikke noe som helst problemer med disse platene. Hold deg bare langt unna Thats Write platene!!!

X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...