faust_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Den kanskje største tabben i mitt liv var første gang jeg rørte en datamaskin som seksåring. Grom sak igrunn, gammel laptop, tung som arvesynden, 10" amber monochrome skjerm.. Toshiba was my gateway drug. Etter det gikk de neste 16 årene altfor fort uten at jeg egentlig har noe igjen for det. Eh.. rent bortsett fra en sinnsyk Digger-score. I senere tid er det ofte fylle-relatert, som f.eks å dukke opp på et utested iført sort bukse, hvit skjorte, sort skinnvest, verdens styggeste solbriller, et elvis-skjerf og steinar bastesen-lua fra helvete. (Discokveld på studenthuset..) Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fikk låne trehjulssykkelen til datteren min også knakk den i to. Jeg kjøpte en ny sykkel dagen etter som hun selv valgte ut. (Dårlig samvittighet) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fikk låne trehjulssykkelen til datteren min også knakk den i to. Jeg kjøpte en ny sykkel dagen etter som hun selv valgte ut. (Dårlig samvittighet) Gammel var du da? Og hvor gammel er du nå?? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kolliderte i tunnell :/ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kolliderte i tunnell :/ Alvorlig? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fikk skuldra ut av ledd på vors sist jul. Det må være noe av det mest uheldige jeg har gjort. Var visst en bra fest den kvelden og. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 slå ned en i klassen. var ikke meningen. skulle egenlig bare late som jeg skulle slå'n men han lente seg litt framover akkurat da jeg slo og dermed fikk han seg en på tryne og gikk i bakken. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Sparket fotball på skolen , ballen gikk rett igjennom ett 1.85m * 1.56m bredt glass. Heldigvis jobber faren min på glassfabrikk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har òg greid å måke ned folk i skibakken. Ellers kom jeg opp i matte eksamen skriftlig ifjor, og kommer nok opp i fransk muntlig iår. Uheldig. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjørte ned en gruppe menesker i bånn av en alpinbakke, de sto liksom bare der å hang, mens jeg for første gang sto på slalomski...den ene fyren blei kjørt bort, traff han rimelig bra Etter det gikk jeg over til snowboard... \\Sp33D No offence, men .. &/%"#%)% Jeg ble kjørt ned av en fyr en gang. Da lå jeg pent på bakken da, og det gjør han også hvis jeg møter han igjen!!! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kolliderte i tunnell :/ Alvorlig? Nei ingen blei skada, det blei værre med bilen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tror ikke jeg trenger utdype. Hvis noen lurer, sjekk SO3 and feel my sorrow. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tror ikke jeg trenger utdype. Hvis noen lurer, sjekk SO3 and feel my sorrow. Okey, det der var seriøst ekkelt. Føler med deg. Er glad jeg aldri kommer til å havne i en slik situasjon. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tror ikke jeg trenger utdype. Hvis noen lurer, sjekk SO3 and feel my sorrow. Det er noe av det morsomste jeg har lest i mitt liv. Jeg lo høyt (kommentarene til Haddis hjalp, de òg). Syns litt synd i deg... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tror ikke jeg trenger utdype. Hvis noen lurer, sjekk SO3 and feel my sorrow. Bwahahahahahaha!! Fy for Satan, det spruta melk ut nesa mi *gispe etter luft* Huff...det der vil jeg ikke ha unnet mine verste fiender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå