Jaffe Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Her kan du poste det uheldigste du har gjort! Selv klarte jeg å nærmest knuse kjernen på den helt nye Barton 3000+ prosessoren min Post i vei! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Å ikke å begynne å spille CS første gang jeg fikk sjansen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) øhm tja. var relativt uheldig en gang jeg var ute på byen. Landa med bakhodet først i isen. Ja det var glatt. Men har en stygg tendens til å overleve selv de verste fall Endret 10. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg klarte å ødelegge mitt R9600 XT en gang falt jeg på skøyter.. det gjorde ikke vondt nei Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 tryna nedover trappa. knust ett vindu til en kompis. krasja familiedataen 2-3 ganger. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Øhm... Jeg brakk benet mitt skikkelig grundig da jeg akte ned en skråning og landa der det ikke var snø. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Knark og drikking i stor skala Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Smelle bilen. Ikke bare min feil da, men dritt var det. EDIT: Det var bare en liten skramme. Endret 10. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Registrert meg på forum.hw.no. %¤%¤&! Fritid, hvor blir du av? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Registrert meg på forum.hw.no. %¤%¤&! Fritid, hvor blir du av? :!: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hhmm.. slå opp med exen for en stund siden.. koble litt feil i timen idag så jeg fikk skikkelig støt.. (230v) hmm. stjele når jeg var liten (ikke uhell, men en dum ting) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hoppe fra verandaen i andre etasje to dager etter første snøfall. Jeg brista lårbeinet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Begynne på allmen påbygg... Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 kjørte over bambi og herpa hele fronten min Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 skulle bort i garagen en gang for og starte bilen til mamma for at den skulle bli litt varm før vi skulle ut og kjøre. jeg satt meg inn og skulle starte den men tenke ikke på at den sto i gir (og jeg klemte ikke inn clutshen ) og da jeg vred om nøkkenen hoppet den fram og rett inn i garasje veggen og det ble et stort hull i veggen og hele front fangeren ble knust Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 I går skulle jeg og mamma kaste en gammel sofa vi hadde på fyllinga. Sofaen var lå i tillhengeren. Etter ca 100m kom vi til en sving. Hengeren datt av og vi hengte den på igjen. Ingen av oss kunne huske å ha låst hengeren på, så regnet med at det ikke var noe feil. Etter vi var kommet ut av tettstedet var vi ca 70-80km/t. Tror du ikke tilhengeren datt av igjen? Hengeren kjørte i 60-50km/t i motsatt kjørefelt i ca 10-20 sekunder før den havnet i gjøfta. Vi hadde en fergekø med busser,trailere og campingbiler rett bak oss. Bare flaks det ikke skjedde noe annet. Hengeren havnet i en liten dam, så vi måtte tilkalle bergingsbil til å trekke den opp. Så måtte vi betale på fyllinga for å kaste sofaen. Hjulet på hengeren ble også ødelakt. Så vi måtte betale erstatning til han vi lånte oss Pris total: 1500,- for en gammel sofa Lenke til kommentar
darkie Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Pris total: 1500,- for en gammel sofa :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hahaha! Dårlig av dere også, vil jeg si. Hengeren bør være sikret med wire eller kjetting rundt hengerfeste, og kulen må låses, dette fungerte tydeligvis ikke, eller dere gjorde det ikke ordentlig. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjørte ned en gruppe menesker i bånn av en alpinbakke, de sto liksom bare der å hang, mens jeg for første gang sto på slalomski... den ene fyren blei kjørt bort, traff han rimelig bra Etter det gikk jeg over til snowboard... \\Sp33D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå