BlueMoon Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Ser ut som om Coop-prix er ute med et nytt temmelig interesangt tilbud. Noen erfaringer eller meninger om denne: Coop-Prix Bærbar Pris: 11990 Maskinen leveres med følgende konfigurasjon: Ekstern mus og bæreveske Opp til 4 timers batterilevetid Multi minne-kortleser 15’’ XGA Skjerm TV-Utgang Intel® Pentium® M Processor 735 (1.7GHz). 512 Mb Hurtig DDRRAM Super +/- DVD brenner. 80 GB HARDDISK. ATI® RADEON™ Mobility 9650, 64MB RAM. FireWire IEEE1394 & USB 2.0. 6 kanalslyd for digital og analog tilkobling for den fullstendige hjemmekinoopplevelsen. 10/100 Mbit LAN & 56K modem. Wi-Fi® Wireless (802.11g) provides a throughput of up to 54 Mbps 2 års service / garanti 2 års gratis brukerstøtte 7 dager i uken 365 dager i året. Ser ut som om Coop-Prix slår på stor trommen, så vidt jeg ser det er dette et bra tilbud Endret 10. november 2004 av BlueMoon Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis du leser i denne tråden så finner du ut http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=323778&hl=coop Lenke til kommentar
rottert Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kjenner en som kjøpte et brød, pakke petterøes og en stk laptop på prix. Godt fornøyd. Virker som et bra kjøp. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg kjøpte meg en slik maskin, og her er mine erfaringer. Desverre fikk jeg en maskin med feil, men det gikk lett å komme frem til support. Den ble greitt byttet i en ny. Maskinen virker solid, er godt utstyrt med uttak, og har CD/DVD brenner. Noe som betyr mye for meg er at den er behagelig stille. Bundelen som følger med er god. Word, Encarta, Autorute, Fly simulator 4, DVD og DIVX spiller. Dessuten en liten mus med scrollehjul. Hardisken kunne vært raskere, det merkes ved overføring av større filer. Men den har godt med plass. Det har hevdet at skjermoppløsningen er noe lav, men dette har mindre betydning for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå