Jokka Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hva har skjedd med pc en min visst den har krasja ?? Går d ann å reparere eller eller forblir den ødelagt ?? Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Først si hva som skjer med PCen, så fortelle hva slaks hardware du har. Kanskje også nylige ting du har gjort. Ville også ha tenkt på overdreven smilybruk? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Beskriv problemet litt mer detaljert. Og kutt litt ned på smilyene, ellers blir det bare bråk ja. Edit: forrigemann beat me to it. Endret 10. november 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ja, du kan fixe pcen. Men det er viktig hat du har lagret personlige filer tifelle formatering blir tilfelle. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hva har skjedd med pc en min visst den har krasja ?? Kjørt litt for fort med den? Hvis den ligger som en haug i veggen kan du sikkert redde harddisken og minnet. Neida. Men virker den ikke lenger eller? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ja går det an å si litt mere eller? Har den blitt påkjørt? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Vel, når man ser på de andre postene til Jokka så kan det jo tyde på at han har problemer med sin kjære 200Gig disk. Skulle gjerne ha hjulpet ham, men utifra maset og skrivemåten så tipper jeg han har lagt seg :) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Min stasjonære har kræsja skikkelig tre-fire ganger. Da har den fått bluescreen og ved oppstart så kræsjer den igjen før jeg får kommet til innloggingsbildet. Nytter ikke å starte opp i safe-mode eller noe annet heller. Da har jeg brukt denne guiden og den har funka dritbra. Man slipper og miste alt som ligger på disken, men vær nøyaktig når du bruker den guiden. Du må jo opprette filer osv. i DOS-modus, så vær nøyaktig. Jeg vet den stasjonære har hardwarefeil(mistenker hovedkort ) og den er fire år gammel nå snart. Skal ha meg ny pc om en liten måned, så jeg gir litt faen. Er muttern sin uansett Ville bare si at den guiden over har funka 3 ganger helt knirkefritt så den er å anbefale som siste utvei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå