Gå til innhold

AMD64(S754) hk og ram!

Ultra_Fisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av og til er det ikke nødvendig å utdype svarene...mange vet at 939 er bedre, men det som er nytt er at prisforskjellene har blitt såpass små...og de finner du ut ved å gå inn på en hvilken som helst webbutikk...

...om du ikke vet hvorfor 939 er bedre kan du enten bruker søkefunksjonen og bruke litt tid på å sitte deg inni det selv...

men kort oppsummert så er 939 mer fremtidsrettet...om du kjøper et 939-system så er sannsynligheten større for at du slipper å kjøpe nytt hovedkort neste gang du skal oppgradere cpu'en...

vh

krister

Lenke til kommentar
Av og til er det ikke nødvendig å utdype svarene...mange vet at 939 er bedre, men det som er nytt er at prisforskjellene har blitt såpass små...og de finner du ut ved å gå inn på en hvilken som helst webbutikk...

...om du ikke vet hvorfor 939 er bedre kan du enten bruker søkefunksjonen og bruke litt tid på å sitte deg inni det selv...

men kort oppsummert så er 939 mer fremtidsrettet...om du kjøper et 939-system så er sannsynligheten større for at du slipper å kjøpe nytt hovedkort neste gang du skal oppgradere cpu'en...

vh

krister

Utdyping av svar er en klar fordel som alle burde gjøre til en vane. Ja, jeg vet at det er liten prisforskjell. Jeg har søkt på forumet og vet endel om fordeler/ulemper, men bestemte meg likevel for å lage denne posten så folk kan si sine egne meninger og personlige erfaringer direkte til meg. Når du anbefaler S939hk, kan du ihvertfall foreslå et kort til meg, og kanskje si hvorfor du forslår akkurat det kortet?

En viktig ting er at det skal være stabilt og funksjonelt, har solgt vannkjølingen så noe særlig med overklokking blir det ikke!

Hvilket kort i de forskjellige socketene foreslår dere / og ram til kortet!?

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Utdyping av svar er en klar fordel som alle burde gjøre til en vane. Ja, jeg vet at det er liten prisforskjell. Jeg har søkt på forumet og vet endel om fordeler/ulemper, men bestemte meg likevel for å lage denne posten så folk kan si sine egne meninger og personlige erfaringer direkte til meg. Når du anbefaler S939hk, kan du ihvertfall foreslå et kort til meg, og kanskje si hvorfor du forslår akkurat det kortet?

Joda, enig at utdypning stort sett er en fordel...men når det hver dag kommer massevis av poster om de samme tingene (f.eks. "hvilket skjermkort til 2k" og "754 vs 939") så blir det til at jeg bare poster en kort anbefaling slik at folk kanskje kan ta den med i sin vurdering...

hadde jeg hatt et spesielt 939-hovedkort å anbefale så hadde jeg gjort det...siden jeg ikke har noen spesielle preferanser så vil det være like enkelt for deg å finne et som for meg!

Tusen takk for svar!

Bare hyggelig!;)

Lenke til kommentar

Vent på Nforce4, og ikke kjøp MSI (Unless you feel lucky) Jeg mener at å velge ett MSI hovedkort er et sjansespill, noen kan være heldige, andre ikke.

Vurder heller ett kort fra Asus,Abit eller DFI. Og for all del ikke kjøp Twinmos brikker, twinmos funker generelt dårlig med Nforce2 og Nforce3. Corsair derimot er bra, det er også OCZ og Geil.

Jeg mener at har du for lite penger til å kjøpe sikkelig hk og ram, bør du heller spare til du har råd til det. Det sparer deg for mangen bekymringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...