Magnum p.i. Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Folk kan få seg til å tro på mye rart så lenge det er penger med i bildet.... Hvis dette er en reell selger skal jeg spise hatten min. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Folk kan få seg til å tro på mye rart så lenge det er penger med i bildet.... Hvis dette er en reell selger skal jeg spise hatten min. Hehe. Siden du skal spise hatten din kan du få noe pålegg av meg , da smaker den ihvertfall mye bedre Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg foretrekker Nesquick sjokoladepålegg eller kokt skinke... Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Jeg la merke til at en bruker hadde spurt om hvorfor han hadde byttet brukernavn. Da svarte han at han og partneren hans trengte hver sitt alias, så nå prøvde han å bygge opp positive karakterer på dette brukernavnet. Hans andre brukern. var "Lohne", da jeg søkte på det fant jeg at han hadde 118 karakterer der, å alle var positiv. Mulig dette er seriøst! Endret 11. november 2004 av rivrusk Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Gjør ting enkelt å greit når du handler på qxl.. : kjøper du noe som koster skjorta og\eller brukeren har få karakterer.. Krev å få det i oppkrav.. er fyren seriøs så sender han det faktisk i oppkrav.. mot at du betaler porto seff, det er et godt argument.. edit: hvis han har 1+ uten kommentar så er det mest sannsynlig at han og eventuelt en annen person han kjenner har lagd en fake auksjon, tatt en kjøp nå pris på 1,- , kjøpt varen med en gang han starta 1,- auksjonen og gitt seg selv 1+.. (siden +'en er uten kommentar, for når man skriver kommentar får man en link til hvilken auksjon brukeren fikk tjent seg et pluss på ) Skrike : *SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIINDLE ALARM!* Endret 11. november 2004 av roy_nor Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Selv om en selger sier han skal møte det potensielle kjøper så kan også det være en svindel,selger møter bare ikke opp Ja men da får han jo selfølgeli ikke noe penger heller så det virker jo bare ulogisk... Tror ikke det er noe svindel jeg... Men jeg fant på ebay en fyr som solgte 10 bærbare pc`er me P4 3.2 Ghz 512 ram å radeon 7000 kort til bare 200 dollars per stk... Auksjonen varte bare i EN dag også...Klart en MEGA svindel.... Han solgte også over 70 siemens sx1 mobiler til 100 dollars per stk... Hadde det vært sant så kunne man ha fått seg en bærbar pc å mobil til 2200kr+24% moms...=2728kr... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg la merke til at en bruker hadde spurt om hvorfor han hadde byttet brukernavn. Da svarte han at han og partneren hans trengte hver sitt alias, så nå prøvde han å bygge opp positive karakterer på dette brukernavnet. Hans andre brukern. var "Lohne", da jeg søkte på det fant jeg at han hadde 118 karakterer der, å alle var positiv. Mulig dette er seriøst! hvem som helst kan jo si at mitt tidligere brukernavn var <sett inn brukernavn med masse positivt her> Lenke til kommentar
stm Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ja, det er ikke alltid så altfor lurt å handle med de som selger på qxl... selv har jeg aldri handlet, og hvis jeg skal handle hanlder jeg hos dem har har masse gode komentarer. men men.... noen blir jo alltid lurt... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Gjør ting enkelt å greit når du handler på qxl.. : kjøper du noe som koster skjorta og\eller brukeren har få karakterer.. Krev å få det i oppkrav.. er fyren seriøs så sender han det faktisk i oppkrav.. mot at du betaler porto seff, det er et godt argument.. Hvorfor er det sikrere med postoppkrav? Du har ingen garanti for at fyren sender deg en pakke med murstein. Nytter ikke å klage på dette heller, da det blir en ord mot ord situasjon. Å åpne pakken på postkontoret får vi ikke lov til lenger (Ihvertfall ikke på mitt postkontor, post i butikk heter det vel egentlig) Alt i alt så er faktisk postoppkrav bare tull, du taper ca. 50 lappen uansett om du blir svindlet eller ei. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ja, det er ikke alltid så altfor lurt å handle med de som selger på qxl... selv har jeg aldri handlet, og hvis jeg skal handle hanlder jeg hos dem har har masse gode komentarer. men men.... noen blir jo alltid lurt... Som en som har 5 stjerner i boka på Qxl må jeg si at jeg igjen ville vært skeptisk til å handle med deg som ikke har noe å vise til.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 vi får se når handelen er over og om han kjøperen gir +-karakter eller ei! Lenke til kommentar
stm Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 vi får se når handelen er over og om han kjøperen gir +-karakter eller ei! ja, det får vi gjøre vettu... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det ser ut til at han legger alle kortene på bordet her: Is it possible to meet you if i gave a bid/ won this phone? And pay cash? 11/11/2004 00:12 Svar fra selger Yes sure. We can arrange that if you live in Bergen:) Det blir vel vanskelig å lure seg ut av det om han møter personen. Dessuten har jo prisen kommet opp på et ganske "normalt" nivå (til denne telefonen å være). Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg la merke til at en bruker hadde spurt om hvorfor han hadde byttet brukernavn. Da svarte han at han og partneren hans trengte hver sitt alias, så nå prøvde han å bygge opp positive karakterer på dette brukernavnet. Hans andre brukern. var "Lohne", da jeg søkte på det fant jeg at han hadde 118 karakterer der, å alle var positiv. Mulig dette er seriøst! Transaksjon: lohne solgt LEGACY OF KAIN defence PAL NY Dato: 13/11/2004 17:26 Positiv karakter: ALL IS JUST PERFECT! HIGHLY RECOMENDED! THANK YOU! birkinposh var: kjøper Det ser ut som HAN har kjøpt en ting fra lohne. Jeg sier bare et ord: SVINDEL! Edit: Hvorfor skulle han kjøpe en spill fra partneren sin? Edit: Hmmmm. Se hva jeg fant: Transaksjon: mr-chanse kjøpt Sony Ericsson T630 Camera Phone + FM RADIO! Dato: 17/11/2004 20:19 Negativ karakter: jeg vant budrunden, men han svarer ikke på mine mails.... dårlig. birkinposh var: selger Endret 18. november 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå