Gå til innhold

Spillverket.no: Eget forum for Halo?

Anbefalte innlegg

hei!

har lagt merke til at gta:sa har fått eget forum, så hvorfor har ikke halo fått noe?

jeg tør å påstå at halo har MYE bedre gameplay enn alle gta spillene til sammen, og nå som 2'ern kommer vil halo feberen explodere!

så på grunnlag av dette syntes jeg halo skal få egen forums plass på "diskuter de mest populære spillene" forumet!

andre som er enig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du heller bør poste denne i Ris og Ros. Men jeg er enig, Halo trenger en egen kategori.

Faktisk bør denne ligge i tilbakemeldinger ;)

Synes det er mer enn nok spill som har egne kategorier jeg, og interessent rundt Halo 2 vil garantert minske etterhvert. Men dette er bare min mening da.

Lenke til kommentar
hei!

har lagt merke til at gta:sa har fått eget forum, så hvorfor har ikke halo fått noe?

jeg tør å påstå at halo har MYE bedre gameplay enn alle gta spillene til sammen, og nå som 2'ern kommer vil halo feberen explodere!

så på grunnlag av dette syntes jeg halo skal få egen forums plass på "diskuter de mest populære spillene" forumet!

andre som er enig?

Grunnlaget for å opprette ein eigen kategori for eit spel er popularitet på forumet, ikkje noko anna, og der har GTA:SA vært overlegen Halo 2.

Lenke til kommentar
hei!

andre som er enig?

Hvordan kan du si noe sånt? :dontgetit: Halo har aldri kommet med noe gameplay fornyelser eller noe spesielt annet at det bruker gameplay vi har sett i fpser tusen ganger tideligere.

Halo er heller ikke et så "popluært" at det får egen kategori. Ang. mange Halo tråder i øyeblikket er vel som ved San Andreas, at spillet nettopp er blitt sluppet. Vent litt og aktiviteten vil sannsynligvis droppe til et litt lavere nivå.

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
hei!

andre som er enig?

Grunnlaget for å opprette ein eigen kategori for eit spel er popularitet på forumet, ikkje noko anna, og der har GTA:SA vært overlegen Halo 2.

Ja, og ikke bare det. Man må tenke litt fremskrittsrettet også. Såvidt jeg vet er det allerede avklart at GTA-serien kommer med flere tittler samt GTA SA for PC om ikke så alt for lenge.

Edit: Halo 2 er vel nylig kommet til Norge. Vi får se hvor mye populariteten på forumet øker. Er vel TST som bestemmer om det skal opprettes en egen kategori for spillet eller ikke.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
hei!

andre som er enig?

Ja, og ikke bare det. Man må tenke litt fremskrittsrettet også. Såvidt jeg vet er det allerede avklart at GTA-serien kommer med flere tittler samt GTA SA for PC om ikke så alt for lenge.

Edit: Halo 2 er vel nylig kommet til Norge. Vi får se hvor mye populariteten på forumet øker. Er vel TST som bestemmer om det skal opprettes en egen kategori for spillet eller ikke.

Du tuller! GTA:SA kommer ikke før tredje kvartal av 2005 :cry:

Med det er ikke bare et GTA:SA forum! Det er et forum for ALLE gta spillene!

BTW, Thomas, Halo2 har ikke kommet til Norge enda, bare pirat versjonen ;)

EDIT: I allefall ikke i butikkene....tror jeg... :ermm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Så lenge ikke Halo 2 er kommet ut i Norge ser det værtfall for tidlig ut å ta noe endelig avgjørelse på en egen Halo-kategori værtfall. ;)

Er det ikke utgivelsesdag i dag? Jeg har ikke noe forhold til Halo men om dere kunne fikse en kategori om Halo hadde vært kjempefint. Det ligger nemlig veldig mange tråder om Halo i diskuter konsoll spill delen nå.

En MGS kategori hadde også vært fint etterhvert.

Lenke til kommentar

Et raskt søk med på "Halo" i emnetittelen de siste 30 dager gir meg 31 tråder i spilldelen av forumet. Fire av disse trådene er tråder dedikert til artikler på Gamer.no, en av dem er spørsmål om Gamer.no kommer med en anmeldelse. Dette er ikke nok for å få en egen kategori.

Hvis aktiviten ser ut til å stige kraftig i tiden fremover, vil vi naturligvis vurdere saken på nytt, men på nåværende tidspunkt er det ikke behov for en egen Halo-kategori på dette forumet.

Et søk på "Metal Gear Solid" i emnetittelen gav meg tre tråder de siste 30 dagene, hvorav én av dem var en tråd automatisk opprettet på bakgrunn av en artikkel på Gamer.no. "MGS" gav meg fem tråder, hvorav én var stengt. Dette er ikke aktivitet som tilsier at Metal Gear Solid-serien fortjener egen kategori per dags dato. Beklager.

Lenke til kommentar

Et søk på "Metal Gear Solid" i emnetittelen gav meg tre tråder de siste 30 dagene, hvorav én av dem var en tråd automatisk opprettet på bakgrunn av en artikkel på Gamer.no. "MGS" gav meg fem tråder, hvorav én var stengt. Dette er ikke aktivitet som tilsier at Metal Gear Solid-serien fortjener egen kategori per dags dato. Beklager.

Det var derfor jeg skrev "etterhvert" ;)

Lenke til kommentar

Peter Moore i Microsoft hevdet forrige uke at Halo 2 trolig ville selge for rundt 100 millioner eller 630 millioner kroner sammenlagt, men allerede etter en dag i USA er summen oppe i 790 millioner kroner. Og det er FØR salg i Japan og Europa er talt med!

Tviler på at noen av spilla i Spillforum - for de mest populære spillene har bedre salg første dagen det lanseres

Det går knapt ann å bli mere populær en dette

høyt salgstall=populært

Dette tyder på at spillet er i en klasse for seg, og fortjener en plass i katgorien Spillforum - for de mest populære spillene

Endret av mago
Lenke til kommentar
Peter Moore i Microsoft hevdet forrige uke at Halo 2 trolig ville selge for rundt 100 millioner eller 630 millioner kroner sammenlagt, men allerede etter en dag i USA er summen oppe i 790 millioner kroner. Og det er FØR salg i Japan og Europa er talt med!

Tviler på at noen av spilla i Spillforum - for de mest populære spillene har bedre salg første dagen det lanseres

Det går knapt ann å bli mere populær en dette

høyt salgstall=populært

Dette tyder på at spillet er i en klasse for seg, og fortjener en plass i katgorien Spillforum - for de mest populære spillene

Eh, nå er det ikke hvor populært det er i hele verden, som teller, men hvor populært det er i DETTE forumet.

Og i dette forumet er det ikke så veldig populært enda.

Det kommer ikke an på antall solgte kopier, men på antall poster angående Halo2 på dette forumet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...