Gå til innhold

Mircrosoft har for høye priser bare pga. monopol , enig ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei d er på grunn av mange ansatte i hele verden,ingen jobber gratis,hvor mange timer tror du at microsoft bruker for å lage et nytt os alla win xp pro,og hvor mange os tror du de må selge for å tjene penger,d er noen spørsmål eg selv kunne tenkt å fått svar på.

Kjetil

Lenke til kommentar

Waxas, det første du har å si når du kommer på dette forumet er å snakke om bill gates, og at de tar mye penger.

De må jo tjene noe de også, og personlig så syns jeg ikke det er så dyrt, spesielt når du tenker på hva vi får tilbake.

Syns vi begynner å bli bortskjemte allesammen!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-26 13:44, Kebab GUD skrev:

Quote:

Den 2002-05-26 11:47, Kjetil Lura skrev:

ingen jobber gratis

hva med nonner og ande som gjør en jobb frivillig. (og gratis)

For ikke å snakke om oss som sitter her inne og yter gratis support 24/7 :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-26 05:56, WaXaZ skrev:

Alt for høye priser pga. Microsoft har monopol....

Argh dette er vi imot ikkesant ?

Vennligst kontroller at meldinger postes i rett kategori. Denne meldingen ble feilaktig postet i kategorien Tilbakemeldinger -> "Feedback, diskusjon av artikler, forslag til forbedringer av Hardware.no".

Tråden flyttes til "annet om data".

PS: Denne posten vinner neppe saklighetsprisen 2002 :roll:

Lenke til kommentar

Har du sett meg, så har du konkludere med 120% sikkerhet at Bill Gate kan/kunne umulig være min far..

JEg er for "good looking" for at 'Bill Gates kunne være faren min

Kanskje du skulle spurt din mor om.. hun har tatt en stygg mann med brille fra USA, og som heter Gates til etternavn.. Hvem vet..kanskje din "mor" er desperat og hoppet på den første nørden som hun så :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-26 14:04, keithho skrev:

Har du sett meg, så har du konkludere med 120% sikkerhet at Bill Gate kan/kunne umulig være min far..

JEg er for "good looking" for at 'Bill Gates kunne være faren min

Kanskje du skulle spurt din mor om.. hun har tatt en stygg mann med brille fra USA, og som heter Gates til etternavn.. Hvem vet..kanskje din "mor" er desperat og hoppet på den første nørden som hun så
:lol:

hehe ... I wish :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...