phax Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg hastet meg heller ikke akkurat gjennom spillet, men rundet det likevel på to dager, heroic.. men så har jeg tv'n helt for meg selv da! Lenke til kommentar
Campari Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Wow.. ble faktisk overrasket over Halo 2. Etter å spilt det meget skuffende 1'ern, hadde jeg få forventinger, men dette var faktisk morro! Co-op er en vinner, og selv om brettene uten Master Chief var litt kjedelige, var det mye god action å hente ut av Halo 2. Gleder meg til å fortsette, selv om det kan ta en stund da årets storspill blir sluppet ut i morra... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Halo 2 er dritbra! Jeg nettopp ferdig med å spille Covenant, er det mye igjen av spillet da? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Halo 2 er dritbra!Jeg nettopp ferdig med å spille Covenant, er det mye igjen av spillet da? Det er 14 leveler i Halo 2. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Halo 2 er dritbra!Jeg nettopp ferdig med å spille Covenant, er det mye igjen av spillet da? Det er 14 leveler i Halo 2. og etter det har vi 2 mnd gratis live man må jo være så smarte at man runder spillet FØR man aktivere live trial perioden for og få mest utav den , og så får man jo spilt alle andre spille man har og man kan bruke den trial perioden selv om man har hatt en fra ikke sant ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Halo 2 er dritbra!Jeg nettopp ferdig med å spille Covenant, er det mye igjen av spillet da? Det er 14 leveler i Halo 2. Mesa dident like that big BIG spoiler Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ***Spoiler*** Det er 15 Leveler i Halo 2 ***END SPOILER*** Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Halo 2 er dritbra!Jeg nettopp ferdig med å spille Covenant, er det mye igjen av spillet da? *******************SPOILER****************************** Visst||du||er||ferdig||med||å||spille||covenant,||så||har||du||rundet||spillet.. Så||du||er||nok||ikkje||kommet||veldig||langt||ennå,||det||skifter||mellom||covenant||og||mariens|flere||ganger||før||det||er||ferdig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 - klippe - hørtes kjedlig ut hvorfår er alle så på tippa med spoilers ? gjør det noe om man vet hva som skjer , spiller man for handlingen ? , jeg ser filmene for di er pene , og følge litt med på hva som skjer , i 1`ern så jeg ikke filmene i det hele tat , bare klikket di vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå