Gå til innhold

Halo 2 ->Det er konge

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deffinitivt et drit bra spill! Men like velpolert som 1'ern syns jeg ikke det var.

men 1'ern er jo 100% fantastisk da!

å forvente at spillet skal være like bra som den er å ta litt vel hardt i

Hvis Halo 2 ikke er like bra som 1'ern blir jeg ganske skuffet. 1'eren var i mine øyne ett helt greit spill. Men Halo 2 har blitt skrytt opp i skyene nå, så det bør være nærmest perfekt...

Lenke til kommentar

Jeg syntes faktisk grafikken skuffet :( Syntes at Metroid Prime har bedre grafikk overall enn Halo 2 (Ikke medregnet Master Chief, ser konge ut :D) ...

Halo 2 ser mer "ekte" ut, men kanter osv er saa kantete :p! Dette er det ikke i Metroid Prime (legger iallefall ikke merke til det)

Ikke aner jeg hvorfor spillene ble sammenlignet da men.

Men selve spillet var kult :love: Blir nok å spille coop også i helga

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

ehrm, xbox har ikke MYE bedre "grafikkmotor"enn gamecube?

Den er kraftigere, men det betyr ikke at spillene har bedre grafikk..

Og hvis du tror Gamecube er "treg", saa er den en god del kjappere en PS2 ser det ut som ;)

Metroid Prime : Echoes(2) skal ha enda bedre grafikk igjen..

Sytnes ikke det er mange spill som slaar disse :/

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
ehrm, xbox har ikke MYE bedre "grafikkmotor"enn gamecube?

Den er kraftigere, men det betyr ikke at spillene har bedre grafikk..

Og hvis du tror Gamecube er "treg", saa er den en god del kjappere en PS2 ser det ut som ;)

Metroid Prime : Echoes(2) skal ha enda bedre grafikk igjen..

Sytnes ikke det er mange spill som slaar disse :/

grafikk motoren til x-box er bedre-jo

selve x-boxen er til dags dato den krafitgste spille maskinen som har kommet ut.

har prøvd begge spilla(mp2 og halo 2) å jeg syntes grafikken var så godt som like bra på begge!

men må si at halo 2 er kvassere på gameplayet ;)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

jeg henger ikke med på historien helt .for bare plutselgi var det enda ,,,, nei vente med og si sånt , kan jo ikke ødelegge for noen , men spillet tok seg veldig opp med en gang man ble den andre rasen , men når the flood kom så var det jo akkurat som eneren , man springer i ganger og slås mot zombi ting

Lenke til kommentar
grafikk motoren til x-box er bedre-jo

selve x-boxen er til dags dato den krafitgste spille maskinen som har kommet ut.

har prøvd begge spilla(mp2 og halo 2) å jeg syntes grafikken var så godt som like bra på begge!

men må si at halo 2 er kvassere på gameplayet ;)

Tror ikke du har skjønt begrepet grafikkmotor.

Ja X-box er den raskeste konsollen på markedet. Men det gjør ikke at alle spill har god grafikk. Hvor god grafikk et spill har er avhengig av hvor godt utviklerene av spillene klarer å utnytte plattformen de lager spillet på. Og ikke hvor rask maskinen er.

Med tanke på Halo 2 og Metroid Prime 2 så er det to forskjellige typer spill. Halo er et direkte FPS spill, mens MP2 er et action eventyr.

Lenke til kommentar
jeg henger ikke med på historien helt .for bare plutselgi var det enda ,,,, nei vente med og si sånt , kan jo ikke ødelegge for noen

bra du stoppa! fint at minst en ikke spoiler for oss som ikke haster gjennom spill! takk! :thumbup:

kan ikke akkurat si at jeg haster gjennom spillet , koser meg helller gjennom ,spiller en liten time om gangen , kan ikke stjeler tven så altfor lenge om gangen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...