Gå til innhold

Halo 2 ->Det er konge

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at du må betale er den samme som for alle andre online spel der produsenter held servere. Det koster å hoste ein server, og derav tar dei seg betalt.

Alle serverer koster penger, men i dei fleste spel er det privatpersonar eller bedrifter utan tilknytning til produsenten som hoster.

Lenke til kommentar

****HVIS DU VIL HA HELE HALO 2 ØDELAGT SE HER, SPOILER!*************

Du får se Master Cheif sitt ansikt i Halo 2

****************/Spoilor END****************

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Jeg så ikke ansiktet hans. Kanskje du må runde det på vanskeligere enn normal?

Uansett, nei, i sammenlignbare spill er det ikke vanlig å betale for servere. Kan nevne i fleng: Alle utkomne blizzard spill, Unreal-spillene, quake-spillene... i det hele tatt alt annet enn MMO-spill. De fleste av disse har produsentene hatt offisielle servere, men for å være helt ærlig er det ikke så viktig for meg hvorvidt serveren er offisiell eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg henter det ikke i det hele tatt jeg :w00t:

Likte ikke 1'ern spesielt godt så da kommer jeg nok ikke til og like 2ern godt heller

Jeg er mere på spill som FABLE og GTA opplegg jeg eller Jediacademy (Ikke KotOR)

Men må vell kansje se og få skaffet det etter vært, skal menelig til thailand i sommer så da skal det kjøpas spell ass :dribble:

Har alerede 90 Ps2 spill derifra (kostet 1200-1500 spenn)

10 av de funket ikke onkelig men resten funker ;)

De som ikke funket bare Lagga eller så var det noen som ikke ville boote (Men det var SwapTool'en)

Har vist snakket meg bort her, men Poenget er at jeg ikke likte halo 1 bare litt multip. på PC ,kjøringen var morro :lol: det eneste som var morro også

Lenke til kommentar

Fikk Halo 2 idag av min mor når jeg kom hjem fra skolen, ble super glad da ^^

Og må si at så langt har Halo 2 overgått mine forventninger :love:

Etter min mening er grafikken i Halo 2 den beste så langt på konsoler.

Lyden/musikk: helt nydlig, den mystiske musikk gir meg gåsehud langs ryggraden,

Historien: forløpig så har den kapret meg helt, blir bare kulere og kulere for jo lengere jeg kommer.

Kontroller: var litt uvant i starten, brukte noen par min her før jeg skjønte helt hvordan jeg skulle sikte ordentlig å sånt, er sikkert fordi jeg ikke har brukt Xboxen min på en lang stund siden jeg har venta på halo 2.

Min konklusjon er at Halo 2 er klart det beste spillet som har kommet så langt, og skulle ikke forundre meg om det får årest spill 2004.

Men som sakt så har alle forskjellige meninger.

Lenke til kommentar

Ser frem til å teste Halo 2 til helga. Har ikke så store forventninger til det, ettersom Halo 1 skuffet meg litt. Men har sett kritikkene, og det kan nesten umulig være annet enn veldig bra. Om det får årets spill er en annen sak. Det er mange, mange spill som som kriger om den tittelen ;)

Lenke til kommentar

da har jeg vært på lefdal og kjøpt spillet til den nette sum av 389 Kr , ikke en ille pris på en spill etter min mening , synes at alt over 450 er for stivt for en spill.

regner med jeg kommer til og teste det i løpet av helgen :p ( ingen hast her nei )

vurdere og se om jeg kommer meg gjennom slutten på 1`ren førs ( når lærte man og kjøre disse stygge bilen ordentlig i spillet , var jo bare en liten del hvor man brukte dem , og så er hele slutten basert på og kjøre disse HØ rart)

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...