Jokka Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hej! Har en hardisk som er delt i 2.. Hele hardisken min er på 200gb! Men etter at jeg har formatert å finner jeg bare 125gb og de ligger på d: disken. Men før jeg formterte pcen min så slettet jeg partisjonene på disk c: Kan det ha noe med at jeg ikke finner resten av gb ? t trenger jeg et programm som kan finne resten av gb eller kan jeg gjøre d på en annet måte?? PLZ trenger HJELP!!!!!!!!! Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg hadde samme problemet. Jeg skule partisjonere 60 gb min så gikk noe galt så jeg hadde bare 10gb. Jeg fikk hjelp av en beskjent. Men d er så lenge siden så jeg husket ikke så mye. Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) du må bruke s-ata driverne når du skal installere windows xp. trykk f6 i oppstarten av installasjonen. brukte du fdisk når du fjernet partisjonene? Endret 10. november 2004 av CyberCS Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det som er problemet er at du ikke har instalert SP1.... gjør det åsså bruker du Partion Magic 7.0, så finner du resten av hardisken din Lenke til kommentar
ZephyroX Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) finner kanskje resten av harddisken hvis du går inn på "manage" (høyreklikk på min datamaskin) deretter "disk management" og gir free space en ny "logical disc" eller gjør som jente19jentejente sa... er vel så og si akkurat det samme.. bare du går inn samme plass på 2 forskjellige måter Endret 11. november 2004 av ZephyroX Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Feilpostet. Flyttes fra Annet om Hardware til Lagringsmedier. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det er enkelt: < kontrollpanel > < Administatives tools > < Computermanagement > Da går du inn: < Disk management > Da ser du den plassen som ikke er formatert. Bare klikk på formater til ( F:\ ) eller noe. : Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det er enkelt:< kontrollpanel > < Administatives tools > < Computermanagement > Da går du inn: < Disk management > Da ser du den plassen som ikke er formatert. Bare klikk på formater til ( F:\ ) eller noe. : Ja men det går ikke ann å finne de resterende HD plassen hvis den ikke finnes, det er en bug i XP som gjør det sånn at du ikke får brukt mere enn 125 GB hvis du har en Disk som er større enn det, og da må du instalere SP1 for å gjøre det på den enkleste måten, å etter du har gjort det DA kan du formatere de resterende HD plassen din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå