The_Darkness Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 En Liten Bryter Update Hei Igjen alle sammen. Som dere helt sikkert vet nærmer Tg seg med stormskritt, og jeg begynner å få det ganske så travelt. jeg har Jobba litt med bryteren idag så her kommer noen bilder: ganske enkelt å greit limt fast til en treplate jeg valgte å ikke feste korken til selve bryteren, ettersom disse blir klemt sammen når den er fastmontert bak fronten. som dere sikkert ser er brytern ganske stygg nå, men det skal det bli årnings på. har også lakkert mer, og er nesten ferdig. flere bilder kommer når du minst aner det. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 *glede seg til TG for å se kabinettet til sondre* Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Ny Update jobbet endel idag: Dvd spilleren opperert og klar for å monteres er ferdig med å lakere kabinettet, og siderdørene. mangler bare fronten. bilde med fronten montert, bare for å teste. har også jobbet med å lage hull til cd-rommen idag. noe som tok veldig lang tid. her er noen bilder av hvordan det sånn ca kommer til å se ut. det ser litt skakt ut her, men det er bare fordi fronten ikke er festa ordentlig nærmer meg slutten nå. noe du lurer på så bare spør. Endret 19. mars 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 flere bilder?? Lakkerte du innvendig å eller? Ble det phett? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Lakkerte du innvendig å eller? jepp det gjorde jeg. Her er noen bilder av hvordan det ble tilslutt. ble egentlig ferdig før Tg, men rakk ikke å ta bilder før jeg dro, så etter det har jeg bare glemt det. men kom på det nå. sorry for crappy bilder.. som dere sikkert ser fikk jeg aldri tid til å lage med en restart knapp, men kansje det kommer en dag jeg får tid. Edit. fikse qoute Endret 11. april 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette ble jo sinnsykt fett! Har samme kabinett stående selv. Kanskje på tide å modde litt på det ... Veldig pent! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Dette ble jo sinnsykt fett! Har samme kabinett stående selv. Kanskje på tide å modde litt på det ... Veldig pent! Takk for det. =) anbefaler deg å modde litt, blir mye penere enn før, pluss at ingenting er som den følelsen man får når man har laget noe selv som man er fornøyd med. Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Bra Sondre Ser veldig bra ut! Få se åssen ditt ble innvendig a! Jeg er ikke sikker på om jeg skal lakke mitt innvendig ama Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Bra Sondre Ser veldig bra ut! Få se åssen ditt ble innvendig a! Jeg er ikke sikker på om jeg skal lakke mitt innvendig ama TakkTAkk. har ikke mer strøm på kameraet nå, men kan ta bilde innvendig senere.. jeg syns det blir penere hvis du lakkerer innvendig.. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 yeaj,, supert sondre fikk lyst til å fikse fronten på min Q-tec kabinett òg.. noe som jeg sannelig tror jeg skal gjøre q: Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Takk Jokkakim. lykke til med moddinga. her kommer noen bilder av innmaten.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Rått! Dette likte jeg ! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Rått! Dette likte jeg ! jeg å Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Dette ble kongebra! Nydeligeste Q-tec`en jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 takk for flotte komentarer. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) jeg har det her som jeg vurdere og gjøre noe med, noen forslag? ellers The_darKness dette var drit bra! keep up modding Endret 14. april 2005 av `Cinimoe` Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 jeg har det hersom jeg vurdere og gjøre noe med, noen forslag? ellers The_darKness dette var drit bra! keep up modding en god start på en mod er jo å lakkere og lage vindu i sidedøra, og evt vindu eller viftehull i toppen. sette inn noe belysning, og rydde godt invending. Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Synes dette var ganske kult jeg! Dritbra men støvet synes jo veldig godt innvendig med den svarte lakken da, men det var ryddig og pent Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 men støvet synes jo veldig godt innvendig med den svarte lakken da, men det var ryddig og pent støv ja.. masse støv inni der. ble sånn etter Tg. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 dette ble sinnsykt bra BTW deilig mus du har. (på første bilde) har den samme selv... logitech MX510 håper jeg ikke driter meg ut nå hehe ser nå ut som den ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå