MuD Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) kan bli najs dette her Psu-en ble bra den, kansje prøve og hive plexiglass på den Endret 18. januar 2005 av MuD Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Takk MuD plexi på Psu'n var slettes ingen dårlig idè. det skal jeg virkelig vurdere. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) iaften blir det update :D edit: leif Endret 21. januar 2005 av graslauk Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 iaften blir det update :D Haha. stemmer det Håkon! men det blir bare en liten en denne gangen.. har ikke gjort så veldig mye. bare tenk en del, og irritert meg over ting som ikke går sånn som jeg vil! men men. det å finne en startknapp har lenge vært det største problemet for meg, men ikke nå lenger! jeg fant nemlig ut noe genialt! jeg lar bildene tale for meg! Som dere ser tok jeg en solokork og tilpasset hullet i plexiglasset til denne! har også blitt ferdig med Psu, satte ikke plexi i den.. (gadd ikke.. ) bildene er litt uklare, men er så vanskelig å få til klare bilder uten blitz, og med blitz blir det bare stygt! men men. viftegrillen jeg egentlig skulle ha på vifta har jeg jo selvfølgelig klart å rote bort! har også lakkert mer på en sidedør, men lakken er så usæl! tror det er for kaldt for den. og det var det! Stay Tuned! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 iaften blir det update :D Haha. stemmer det Håkon! men det blir bare en liten en denne gangen.. har ikke gjort så veldig mye. bare tenk en del, og irritert meg over ting som ikke går sånn som jeg vil! men men. det å finne en startknapp har lenge vært det største problemet for meg, men ikke nå lenger! jeg fant nemlig ut noe genialt! jeg lar bildene tale for meg! http://www.home.no/mrsondre/S4200026s.JPG Som dere ser tok jeg en solokork og tilpasset hullet i plexiglasset til denne! http://www.home.no/mrsondre/S4200028s.JPG har også blitt ferdig med Psu, satte ikke plexi i den.. (gadd ikke.. ) bildene er litt uklare, men er så vanskelig å få til klare bilder uten blitz, og med blitz blir det bare stygt! men men. http://www.home.no/mrsondre/S4200032p.JPG viftegrillen jeg egentlig skulle ha på vifta har jeg jo selvfølgelig klart å rote bort! http://www.home.no/mrsondre/S4200033p.JPG har også lakkert mer på en sidedør, men lakken er så usæl! tror det er for kaldt for den. og det var det! Stay Tuned! genialt. smart du sondre Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 veldig bra. er ikke i nærheten av det det var du ga meg gode ideeer også så stå på Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Takker for positive tilbakemeldinger Graslauk og Svirrethasverr. det øker virkelig arbeidslysten! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 kunne i det minste ha vært en Cola kork da men eller supert sondre Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 kunne i det minste ha vært en Cola kork da men eller supert sondre Hehe, du har så rett! men du vet, "man tager det man haver" elns.. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ser siste innlegget ble skrevet for en måned siden. Hvordan går det med kabinettet ditt ? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 koselig å se at folk er intereserte. det går veldig sakte frammover, hadde planer om å jobbe i vinterferien, men har vært på lan så jeg har ikke hatt tid. men kan prøve å få til en update imorgen kveld. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 koselig å se at folk er intereserte. det går veldig sakte frammover, hadde planer om å jobbe i vinterferien, men har vært på lan så jeg har ikke hatt tid. men kan prøve å få til en update imorgen kveld. Gleder meg til update Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 bra jobba hope to see some more gudd work Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg vet jeg lovde dere en update igår, men det kan jeg dessverre ikke gi dere ettersom jeg ikke har jobba noe mer.. men jeg kan legge ved noen bilder jeg tok sist, men som jeg ikke har vist fram. foran vifta på psuen skulle jeg egentlig ha en viftegrill, men den har jeg klart å rote bort. så jeg klinte på en strømpe foran vifta istede. ble ikke så værst pluss at jeg fikk kamuflert vifta ganske godt. jeg har også lagd hull til viftestyringen. grunnen til at jeg ikke har lagd hull til ledsene er fordi jeg syns de lyser altfor mye, så jeg har kun lagd små groper i plexien slik at de ligger på plass, og lyser svakt gjennom. også har jeg lakkert mer. nærmer meg slutten på lakkeringen, selv om det ikke ser slik ut på bildene beklager igjen for at jeg ikke holdt det jeg lovde, men jeg kan forsikre dere om at jeg skal jobbe mer, og komme med updater oftere. det er jo tross alt ikke lenge igjen til Tg! Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 NÅr KoMMeR neSte upDatE???? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 naaaiz stå på , detta blir bra detta vettu The_Darkness Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Stå på gut! Dette ble skikkelig bra! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Må si at dette er det råeste q-tec ever! Stå på, btw har du enda ikke fått glasset? Skulle ta litt tid det, trudde ikke glassmester var en så travel jobb. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Må si at dette er det råeste q-tec ever! Stå på, btw har du enda ikke fått glasset? Skulle ta litt tid det, trudde ikke glassmester var en så travel jobb. mmm! Koselige tilbakemeldinger varmer, og øker arbeidslysten! Takk alle sammen har fått plexiglasset ja, det er det du ser på bildene over, det jeg har festet viftestyringen i. Endret 27. februar 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå