Rykende_Kaffe Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg bruker villagephotos til å hoste bilder Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Mini Update Yes! da var plexiglasset i hus! har drevet med en del pussing på sidedøra og Psu, er også ferdig med å lakke rammen. Får kansje begynt med å borre i plexien i dag, hvis jeg får tid. men, finner ikke igjen kameraet mitt, (mormi har vist vært her å rydda litt ) men kommer med noen bilder så snart jeg finner det igjen.. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kult prosjekt, men det er en ting jeg lurer på. Hva er en stealt cd-rom ? Litt njuub er det vel lov å være !? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kult prosjekt, men det er en ting jeg lurer på. Hva er en stealt cd-rom ? Litt njuub er det vel lov å være !? stealth-cdrom er vel at en cdrom er gjemt. så man ikke ser den? akkuratt som stealth-flyene som ikke vises på radar og sånt Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kult prosjekt, men det er en ting jeg lurer på. Hva er en stealt cd-rom ? Litt njuub er det vel lov å være !? stealth-cdrom er vel at en cdrom er gjemt. så man ikke ser den? akkuratt som stealth-flyene som ikke vises på radar og sånt Ok takk. Var jo nokså logisk. *Tenke litt lenger neste gang* Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 dette prosjektet gikk jo unna Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) dette prosjektet gikk jo unna Tålmodighet er en dyd er det vel noe som heter Endret 3. desember 2004 av AL3X Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 hehe, beklager at ting tar tid. men mangler en cd-rom som jeg ikke får kjøpt før etter jul. det eneste jeg får/har gjort nå er å pusse, og det er jo liten vits å legge ut mange bilder av et halv pussa kabinett... men jeg lover dere, Så fort cd-rommen er i hus skal jeg jobbe flittig med kabinettet. og prøve å få lagt ut minst 1 update i uka.. mvh.. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hehe, beklager at ting tar tid. men mangler en cd-rom som jeg ikke får kjøpt før etter jul. det eneste jeg får/har gjort nå er å pusse, og det er jo liten vits å legge ut mange bilder av et halv pussa kabinett... men jeg lover dere, Så fort cd-rommen er i hus skal jeg jobbe flittig med kabinettet. og prøve å få lagt ut minst 1 update i uka.. mvh.. Hvorfor er alt avhengig av en cd-rom? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 hehe, beklager at ting tar tid. men mangler en cd-rom som jeg ikke får kjøpt før etter jul. det eneste jeg får/har gjort nå er å pusse, og det er jo liten vits å legge ut mange bilder av et halv pussa kabinett... men jeg lover dere, Så fort cd-rommen er i hus skal jeg jobbe flittig med kabinettet. og prøve å få lagt ut minst 1 update i uka.. mvh.. Hvorfor er alt avhengig av en cd-rom? alt er ikke avhengig av cd-rommen, men det er den som er motivasjonskilden min, Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Update ok, ettersom jeg må bli ferdig før Tg, og jeg ikke liker å stresse så gjorde jeg litt i dag også. det første jeg gjorde var å ta en gammel cd-rom, demontere den, og kutte bunnen i to. også skrudde jeg fast viftestyringen på den. slik at den skal bli lett å feste i kabinettet. har også jobbet med å lage startknapp idag, noe som tok utrolig lang tid, og jeg er enda ikke ferdig. men hadde ikke med meg kameraet når jeg jobbet. derfor ingen bilder. jobbet også med å "pynte" litt på Psu'n. kutta bort den originale vifte grillen og satte på en ny, (tok ikke bilde før, men regner med at de fleste vet hvordan en Psu ser ut bak. skal lakke "huset" til Psu'n svart, og pusse litt mere på lokket for en finere finish! Har også pussa kabinettet innvendig og bak, og lagt på grunning. senere skal dette også lakkes svart. det var det for denne gang.. men kommer nok snart en ny update. Lenke til kommentar
cc Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ser bra ut mann! Artig, jeg gjorde NØYAKTIG det samme som du har gjort her nå i forrige uke: http://www.home.no/mrsondre/S4200316thumb.JPG - Samme viftestyringen, tilogmed (bilde av min kommer i neste update ) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Ser bra ut mann! Artig, jeg gjorde NØYAKTIG det samme som du har gjort her nå i forrige uke: http://www.home.no/mrsondre/S4200316thumb.JPG - Samme viftestyringen, tilogmed (bilde av min kommer i neste update ) Stilig, vi er geniale! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 En Aldri Så Liten Update! Jadda, da var jeg endelig igang igjen. fant ut at jeg hadde litt dårligere tid enn forventet, ettersom jeg skal på lan i vinterferien også. så da var det bare å sette igang. Etter mye tenking kom jeg fram til at jeg ikke gidder å Pusse hele kabinettet blankt å fint, så jeg bestemte meg for å lakke det svart istede.. førts tok jeg på grunning: Også lakket jeg et par lag: imorgen skal jeg slenge på et par lag til med svart, også klarlakk! Har også jobbet med fronten, skjært hull til Div. komponenter i treplata, som cdrom og viftestyring.. den plata som står bak treplata er plexiglasset. og det skal festes utenpå treplata tilslutt. plexiglasset skal også lakkes svart. Det var det for denne gang. men skal jobbe mer i morgen.! so stay tuned! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) godt å se at projektet ikke dør ut vertfall, ser ut som det blir bra dette her. men jeg bare lurer, skal fronten være sånn? jeg mener rund i kanten sånn som jeg har merka opp her Edit: 1100 innlegg Endret 17. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ser bra ut Sitter med samme kabinett selv Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 men jeg bare lurer, skal fronten være sånn?jeg mener rund i kanten sånn som jeg har merka opp her Den plata der kommer ikke til å synes ettersom jeg skal ha plexiglasset foran. den er der bare som en ramme for å feste plexiglasset med.. hvis du skjønner. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ser dritbra ut så langt!!! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jadda. blir bra gleder meg til vinterferien Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Takker for positive tilbakemeldinger! fikk dessverre ikke jobba idag! ble nødt til å prioritere skolearbeid framfor Kabinettarbeid. men skal prøve å få til en ny Update Før helgen! Btw: Har også bestilt Denne idag! så nå blir det årnings! og takk til Kverna som hjalp meg med å finne den! Endret 18. januar 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå