karamba Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hadde tenkt å komme med en liten update. men trenger en plass for hosting av bilder. Home.no er crappy! noen som vet om en bra (gratis) plass? Photobucket er bra og gratis. Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) hadde tenkt å komme med en liten update. men trenger en plass for hosting av bilder. Home.no er crappy! noen som vet om en bra (gratis) plass? Photobucket er bra og gratis. ImgSpot er enda bedre (syns jeg) ikke reklame, og direkte linker. Får opp link i bl.a. bbCode når du trykker HostIt *edit* leif's Endret 17. november 2004 av Pedro80 Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Mini Update. takk for hjelp Pedro80 og Karamba! brukte Imgspot. veldig lettvint. har ikke gjort så veldig mye mer, pussa og lakkert! plexi har fortsatt ikke kommet, men her er noen bilder: endelig fått til thumbnail! europris lakk, kun 30,- pr. boks her har jeg grunnet rammen: her har jeg begynt å lakke rammen: her er jeg nesten ferdig med å lakkere, mangler et par strøk pluss klarlakk. Og her er resultatet etter mere pussing. begynner å bli ferdig nå.: tror jeg skal lakke/pusse mere senere i dag, men er ikke sikker. hadde engelsk heldagsprøve idag, så er rimelig sliten Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hver gang du spraylakkerer så sprer det seg KFK gasser som ødelegger ozonlaget Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Dette ble forbudt sånn ca. i nittenhundreogpilogbue, så nei.... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 lol, det ble forbudt som veske i kjøleskap og fryser osv... Det er fortsatt kfk gasser som holder trykket på spraybokser... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 lol, det ble forbudt som veske i kjøleskap og fryser osv... Det er fortsatt kfk gasser som holder trykket på spraybokser... Hva har det å si?? Ikke rart du er stolt over masse poster, på kort tid Trådstarter: En ting ejg lurer på. jeg kjøper også lakk fra europris, og er kjempe fornøyd. Men den boksen med gjennomsiktig lokk her jeg ikke sett der før. Er det klarlakk? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 dette ser jo bra ut da. toppen du har pussa på byner å bli fin nå . men jeg bare lurer, skal du ha hele frontdekselet i plexi?? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Trådstarter: En ting ejg lurer på. jeg kjøper også lakk fra europris, og er kjempe fornøyd. Men den boksen med gjennomsiktig lokk her jeg ikke sett der før. Er det klarlakk? ja det er klarlakk, europris lakk er best! (hvertfall billigst) dette ser jo bra ut da.toppen du har pussa på byner å bli fin nå . men jeg bare lurer, skal du ha hele frontdekselet i plexi?? ja har tenkt til å ha hele fronten av plexi, lurer fortsatt på hvordan det blir med cd-rom og startknapp, men får se hvordan det blir når jeg får plexien. skal prøve å lage en stealt cd-rom, men ettersom jeg ikke har slot-in, så kan det bli litt vanskelig.. men det er ingen problemer som ikke kan løses med Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 nice prosjekt hva du tenker på med startknappen? den er jo veldig lett å lage, men det kan være en fordel at du har en matt. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 nice prosjekt hva du tenker på med startknappen? den er jo veldig lett å lage, men det kan være en fordel at du har en matt. har tenkt til å lage starknappen av hard plast, eller noe lignende.. siste utvei blir vel å lage den av tre. men hva er en matt? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 skal prøve å lage en stealt cd-rom, men ettersom jeg ikke har slot-in, så kan det bli litt vanskelig.. men det er ingen problemer som ikke kan løses med Det er umulig å lage slot-in ut av en vanlig cdrom. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 ja det er jeg fullstendig klar over. var kansje litt utydelig formulert, men det jeg mente at jeg på en eller annen måte skal få til stealt cd-rom av den jeg allerede har. :-) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 bare til informasjon så har jeg ikke sluttet å jobbe, venter bare på at glassmesteren skal få hode ut av rævva! og bli ferdig med det fordømte plexiglasset! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 bare til informasjon så har jeg ikke sluttet å jobbe, venter bare på at glassmesteren skal få hode ut av rævva! og bli ferdig med det fordømte plexiglasset! du får sende torpedo etter'n hvis han ikke rasker på! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 jaok, sender deg jeg håkon! for du er jo så diger å Barsk! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 jaok, sender deg jeg håkon! for du er jo så diger å Barsk! hvor mye får jeg for det da sondre den lange? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Gir deg en Tier for det! men denne diskusjonen må vi nok flytte herifra, vi vil vel ikke stenge workloggen min med Off Topic prat, vil vi vel? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Gir deg en Tier for det! men denne diskusjonen må vi nok flytte herifra, vi vil vel ikke stenge workloggen min med Off Topic prat, vil vi vel? den er grei edit: signaturen ble endret i øyeblikket jeg sendte inn post Endret 25. november 2004 av graslauk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå