Orbo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ikke verst ikke verst, her ser man at det faktiskt er mulig og få noe ut av Q-Tec Det er strømforsyningen som ikke pleier å vere noe spess... Men kan vi ikke slippe denne "Q-tec sucks" diskusjonen? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Q-tec duger, bare at metallet er veldig tynt.. Ergo, lettere å skjære i Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) tynt metall kansje ja.. men laget med maling på kabinettet var f*** meg tjukkere enn.. noe skikkelig tjukt noe.. det tok lang tid å av det. Endret 13. november 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 tynt metall kansje ja.. men laget med maling på kabinettet var f*** meg tjukkere enn.. noe skikkelig tjukt noe.. det tok lang tid å av det. hehe, jepps. Bruke alt for mange timer når jeg skulla fjerne lakken på mitt stooore gamle hq08 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hehe, jepps. Bruke alt for mange timer når jeg skulla fjerne lakken på mitt stooore gamle hq08 Ja, jeg har akkuratt det samme kabinettet, og det laget med maling var drøyt! Iallefall med bare hendene!(og pussepapir ) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 tynt metall kansje ja.. men laget med maling på kabinettet var f*** meg tjukkere enn.. noe skikkelig tjukt noe.. det tok lang tid å av det. tell me about it... jeg holder på å pusse sidedøra på en gammal compac kasse blank (jeg bruker den ikke men jeg fant den på dynga og fikk lyst til å modde) jeg har ikke kommet halveis engang og jeg har sikkert pussa i over en halvtime (med plansliper) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) UPDATE! i dag har jeg fått kjøpt våtslipepapir, og pussa en del på kabinettet. fortsatt ikke noe plexi, travel mann denne glassmesteren. så her er bilder av pusse resultatet. her har jeg bare begynt såvidt: og dette er så langt som jeg kom idag: er ikke helt ferdig, men er ganske fornøyd med resultatet. forhåpentligvis blir det plexi imorgen. Endret 15. november 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tipper slipt kabbis ruster på timen da... Been there, happened to me. Nesten. Ihvertfall: Ikke vent for lenge med å lakke/polere det... Koselig pent, ble det! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ser bra ut! *glede seg til updates* Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 det ser mye bedre ut nå . men jeg ville fånn noe litt mer artig ut i toppen også. jeg syns det blei litt kjedelig med bare en 80mm vifte der. kansje sette inn 2 120mm vifter eller lage vindu der eller no sånt no. men det ser bra ut dette her Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 det ser mye bedre ut nå .men jeg ville fånn noe litt mer artig ut i toppen også. jeg syns det blei litt kjedelig med bare en 80mm vifte der. kansje sette inn 2 120mm vifter eller lage vindu der eller no sånt no. men det ser bra ut dette her hehe.. ja det hadde kanjse vært kult det, hadde det bare vært plass. men en 80 vifte er desverre det eneste det går ann å få klemt oppi der. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Toppplata ville blitt bra ustabil og. Masse hull i de fleste q-tec kabinett gjør ikke ting bedre. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 det ser mye bedre ut nå .men jeg ville fånn noe litt mer artig ut i toppen også. jeg syns det blei litt kjedelig med bare en 80mm vifte der. kansje sette inn 2 120mm vifter eller lage vindu der eller no sånt no. men det ser bra ut dette her hehe.. ja det hadde kanjse vært kult det, hadde det bare vært plass. men en 80 vifte er desverre det eneste det går ann å få klemt oppi der. jaja sånn er livet og som natrium sier så er det vel kansje ikke så lurt å kutte for mye i det skrøpelige metallet (det tenkte jeg fatisk ikke over). jaja nok om det. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 tja, men da kan man jo sette på noen støttebjelker da som ikke er så alt for store eller så hadde det ikke vært nødvendig med no fler hull, du kunne jo skjært ut en firkant og satt inn litt farget plexi der du hadde montert en liten chrom vifte i. så hadde du satt leds rundt den fargede plexien slik at den hadde lyst opp rundt vifta Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ja det kunne vert fett det. gjorde noe lignende på det gamle kabinettet mitt. men jeg lagde hull som så ut som et øye med vifte i midten (blei litt fett egentli) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Håper at moden din blir bedre enn denne! Ser iallefall bedre ut nå. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 hehe.. den var jo ganske søt da. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Håper at moden din blir bedre enn denne! Ser iallefall bedre ut nå. det er den beste modden jeg har sett ironi! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 *tenke på maskinen til en kamerat*.. Skulle nesten hatt bilder av det Synd han har flytta til Andenes for å gå på skole [offtopic] Er jo her jeg bor jo. Mulig jeg kjenner han, hva heter han? [/offtopic] Kabinettet ble nice. Q-Tec er vel igrunn et greit utgangspunkt for modding? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 hadde tenkt å komme med en liten update. men trenger en plass for hosting av bilder. Home.no er crappy! noen som vet om en bra (gratis) plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå