The_Darkness Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) hei. jeg har et Q.tec kabinett som ser Sånn ut. har modda det en del, lagd vindu, viftehull i toppen lakka fronten og pussa ned kabinettet. bilde: Her Og Her og Her er en tegning av den kommende fronten, med mine über Paint skilzzzzzzoör!! så det jeg lurer på er om noen vet om et bra materiale å bruke, og farge.. tenkte på svart/alu på enelleranna måte. men er åpen for forslag. mvh.. Endret 11. april 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Følg samme stiln som resten av kabinettet, men fort deg, den fronten der kan ødelegge øynene dine () Ble litt redd når jeg så at du hadde et av de styggeste kabinettene verden har sett, men ble lettere imponert over hva du hadde fått til så langt. Bort med fronten, fjern siste rest av Q-tec! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 påtide å gjøre noe med fronten ja blir bra! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 det der kan bli ganske bra det.... vekk med det som er av Qtec, og inn med noe nytt Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 heheh.. får inntrykk av at dere har noe imot q-tec! men noen som har noen ideèr til materiale.? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Aluminium.. Det er ganske dyrt, men funker bra! Ellers har du jo gamle kabinetter på dynga som har sidedører og sånn Gratis, men kan bli utroooolig stygt om du ikke klarer det *tenke på maskinen til en kamerat*.. Skulle nesten hatt bilder av det Synd han har flytta til Andenes for å gå på skole Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Plexi funker og. Gi den et lag med grunning og lakk så blir det tøft tilslutt. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 tror jeg skal gå for plexi, tar meg en tur innom glassmestern i dag og undersøker pris.. kanjse en moderator kan flytte denne over til Worklogs? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Flyttes etter ønske av threadstarter til worlklogs. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 da har jeg kjøpt div. trelister som skal bli rammen til plexien. og plexien blir kjøpt i morgen, hvis glassmannen får det ferdig. har ikke fått gjort noe særig mer idag, bortsett fra og ribbe kabinettet, og gjort klar viftestyringen for modding. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 sånn ja. nå har jeg endelig kommet igang. idag har jeg fått skrudd på to sider på rammen, og nesten ferdig med å tilpass øverste del av rammen. rekker ikke å hente plexi`n i dag, men får den på mandag. ramma har jeg festa med skruer, noe som gjør det lett å ta den av hvis det skulle bli nødvendig ble ikke noe bra bilde, kameraet klarte ikke å fokusere ordentlig. men det syns da såvidt. også måtte jeg bare slenge med et bilde av min kjære det var det for denne gang, nå stikker jeg snart ut igjen i snekkerboden for å arbeide mer.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 bra jobba. men jeg ville vertfall finpussa litt, så du hadde fått en finere finish Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 på kabinettet? ja har tenkt til å kjøpe fint pussepapir, har bare ikke fått somla meg til å gjøre det.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 kjøp deg plansliper på jernia for 120 spenn (hvis du ikke har det da). og det fineste våtslipepapiret de har, så polerer du litt så får du en sinnsykt digg finish. vel det ser vel egentli ut som jeg ikke trenger og si deg det, siden det ser ut som du kan dine saker. (måtte bare si det i tillfelle). men egentli syns jeg det ser ut som du bare rett og slett er litt lat og ikke har giddi å finpusse enda . og det er jo seff ikke no galt med det. lykke til videre, det blir sikkert bra det Lenke til kommentar
flabben Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Gleder meg å se om du får det til pent, jeg har prøvd, men det gikk rett i dass... Sånn ble min, fikk ikke satt på pleksi engang! så stykt ble det! http://www.home.no/paibunnen/Bilde%20006.jpg Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Gleder meg å se om du får det til pent, jeg har prøvd, men det gikk rett i dass... Sånn ble min, fikk ikke satt på pleksi engang! så stykt ble det! http://www.home.no/paibunnen/Bilde%20006.jpg den så da ikke så ille ut den der.. hva fikk det til å stoppe? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Den så bra ut Har du tenkt til å lakke treet? Hadde vært kult dersom du hadde gjort det! EDIT: Grov formuleringsfeil.. Endret 13. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Den så bra ut Har du tenkt til å la treet til å lakke treet? Hadde vært kult dersom du hadde gjort det! hmmm,, skjønte ikke helt det der.. men har tenkt til å lakke treet ja, og plexien svart! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ikke verst ikke verst, her ser man at det faktiskt er mulig og få noe ut av Q-Tec Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 kjøp deg plansliper på jernia for 120 spenn (hvis du ikke har det da).og det fineste våtslipepapiret de har, så polerer du litt så får du en sinnsykt digg finish. vel det ser vel egentli ut som jeg ikke trenger og si deg det, siden det ser ut som du kan dine saker. (måtte bare si det i tillfelle). men egentli syns jeg det ser ut som du bare rett og slett er litt lat og ikke har giddi å finpusse enda . og det er jo seff ikke no galt med det. lykke til videre, det blir sikkert bra det plansliper har jeg, papir blir trolig kjøpt på mandag, sammen med plexi og lakk. så da kommer det kansje en mini-update på mandags kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå