jonasto Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hei,jeg har egentlig null peiling på mobiler. jeg har ivertfall kjøpt en z1010,som jeg kom hjem med nå.er det noe problem at jeg lader med en gammel ericsson lader ( fra en t300)? jeg ødelegger vel ikke telefonen av det! orket ikke styre bak komoden for å bytte til den som fulgte med..eller skulle jeg gjort det? takk Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis ''stikkkontakten'' nederst på telefone er den samme, tror jeg det skulle gå bra BTW: Post 900! Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 joda..er samme. men er det ikke forskjell på spenningen eller noe? leste på batteriene..er ivertfall ulikt nummer der..er jo rart om man må ha egen lader for hver ericsson telefon da. Bør vel gå bra! Synes forresten det var rart den bare skulle lade i 4 timer...eller er det en myte at de skal ligge å lade 12 - 16 timer? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 så sant det er samme plugg har det ikke noe å si Lenke til kommentar
t_k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 joda..er samme. men er det ikke forskjell på spenningen eller noe? leste på batteriene..er ivertfall ulikt nummer der..er jo rart om man må ha egen lader for hver ericsson telefon da. Bør vel gå bra! Synes forresten det var rart den bare skulle lade i 4 timer...eller er det en myte at de skal ligge å lade 12 - 16 timer? Nye batteri trenges ikke lades lenge. Dette er en myte. De trenger heller ikke lades helt ut før du lader. Dette er også en myte. De nye batteriene har faktisk godt av å ikke gå helt tom. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jonasto: Det er en en historie, ikke en myte. Myter er sjeldne ekte, men mobilene for noen år siden burde lades sånn. Men ikke nå lenger. Angående laderen skal den du ha funke greit, men det kan hende at den nye gir raskere eller mer effektiv lading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå