Big-Boy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hei fikk min p800 isted, da var det litt strøm så jeg satt og lekte md den så heiv jeg den på lading.. men ingenting sjer! det lyser bare rødt oppe til høyre på telefonen hva er galt? Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 sjekk om at det ikke er noe støv eller møkk på kontaktpunktene, om så, bruk qtip og rens... Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hei igjen, nå har jeg fådt den til og lade. men batteriet tar ikke til seg strøm! kommer opp "dårlig batteri" fortsette? med engang jeg tar ut laderen har prøvd 2batteri nå, et eldre som følgte med telefonen, og et ganske så nytt som har har kjøpt i ettertid.. samme skjer på begge hva skal jeg jøre for og fikse det?? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hmm, jeg kan fortelle meg om en liknende episode jeg hadde med min T68i. Denne fikk en del vann på seg. Jeg fikk fjernet batteriet fra mobilen når jeg så hva som hadde inntruffet. Jeg lot batteriet og mobilen tørke hver for seg. Etter 3-4 dager koblet jeg de sammen og prøvde å lade. Da fikk jeg opp samme feilmelding som du fikk. I mitt tilfelle viste det seg at batteriet hadde fått i seg for mye vann, for når jeg testet det med et annet batteri, fikk jeg ingen feilmelding. Denne teorien om at batteriet er vannskada stemmer dessverre ikke i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå