Imho Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette blir en veldig knotete forklaring for jeg har glemt hva utgangene heter Men i hvertfall : Jeg har ett headsett som funker helt fint (den plugges i rommet ved siden av nettverksledningen ). Men når jeg plugger høytalerne/andre headsett med en annen "plugg"(rund) er det ikke noe lyd- jeg vet at høytalerne / headsettene fungerer. Noen som vet hva som er galt? Jeg takker for alle svar. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ingen forslag? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 installer driverne på nytt eller gå på instillingene Lenke til kommentar
Imho Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har prøvd og instalere driverne på nytt og jeg har gått gjennom hele "hjelp" manualen ,og gjort alt tenkelig. Det er da rart at den "flate" utgangen fungerer mens den runde ikke fungerer? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Ingen forslag? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det er bare et "hull" som er til lyd ut. De andre hulla er til lyd inn/Mic inn Ta et bilde så vi får sjå kva hull du prater om OG SLUTT BUMPINGA!!!!! Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Veldig vanskelig å forstå hva du mener. Vis du har ett surround lydkort integrert så er vel de andre minijack (de runde høla) satt som microfon o.l. Dette må du endre på i kontrollpanelet. Lær deg litt mer om emne. Da er det lettere å forstå hva du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå