notnA Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Tenkte jeg skulle slenge inn noen bilder og høre... Er überamatør så ikke vær for strenge da Endret 27. november 2004 av notnA Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) OOOO.. et bål Endret 10. november 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Likte det øverste bildet, men du skulle prøvd å fått med hele "stjerna" (kommer ikke på hva den heter), det hadde vært gudd. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Øverste bilde er tatt ved tromsø. Midnattsol Endret 27. november 2004 av notnA Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Snadderbra! Kul makro Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Likte det siste bildet av skruene! Fine kontraster, men jeg kunne tenke meg litt mer skarphet. Ellers veldig bra! Lenke til kommentar
notnA Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Bilde av en knøttliten stemorsblomst. Nederst er brostein (eller noe). I alle fall veldig liten Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bilde av en knøttliten stemorsblomst. Nederst er brostein (eller noe). I alle fall veldig liten Woops - her tror jeg du har bommet litt med fokus.. Legg merke til at steinene i forgrunnen er skarpere enn blomsten og bladene. Det å plassere fokus riktig er noe av det aller viktigste hvis du skal ha pene makrobilder. Men trøst deg med at det bare er å prøve seg fram til du får det til Lenke til kommentar
stimas Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Notna Er bildet av disse skruene noe du har tatt? Har sett dette bildet et annet sted også.... Noe du kanskje har lagt flrere steder? Husker ikke hvor jeg så det..... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 NotnaEr bildet av disse skruene noe du har tatt? Har sett dette bildet et annet sted også.... Noe du kanskje har lagt flrere steder? Husker ikke hvor jeg så det..... Jeg har også tatt noen liknende, bl.a. disse. men det er det sikkert mange andre som har gjort også - kjent tema Lenke til kommentar
notnA Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 NotnaEr bildet av disse skruene noe du har tatt? Har sett dette bildet et annet sted også.... Noe du kanskje har lagt flrere steder? Husker ikke hvor jeg så det..... Har tatt det selv ja. Anderfo: Har ikke mulighet for å stille på fokus selv Har bare et enkelt kompaktkamera med altfor lang nærgrense.. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) NotnaEr bildet av disse skruene noe du har tatt? Har sett dette bildet et annet sted også.... Noe du kanskje har lagt flrere steder? Husker ikke hvor jeg så det..... Har tatt det selv ja. (fy faen eg e god!!) Anderfo: Har ikke mulighet for å stille på fokus selv Har bare et enkelt kompaktkamera med altfor lang nærgrense.. På tide å skaffe nytt kamera? Endret 23. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Anderfo:Har ikke mulighet for å stille på fokus selv Har bare et enkelt kompaktkamera med altfor lang nærgrense.. Problemet ser ikke ut til å være nærgrensen, siden du faktisk har fokusert på noe som er nærmere enn motivet Trikset er: - fokuser (dvs trykk utløseren halvveis ned) på motivet - dersom noe annet enn motivet kom i fokus; beveg kameraet til du ser at motivet blir skarpt, og fyr løs Lenke til kommentar
notnA Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Og enda ett Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Stilreint, litt klisje? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Noen som har noe kritikk? Litt kjedelig bilde.. men likte det litt selv fordet Lenke til kommentar
FM Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Noen som har noe kritikk? Litt kjedelig bilde.. men likte det litt selv fordet Joda, alltid stilig med vann i bevegelse. Du sier det blir litt kjedelig og det er jeg enig i. Kanskje du mangler noe som trekker oppmerksomhet, utenom vannet altså. Hadde eksempelvis blitt mer spennede om en fugl hadde sittet på stokken over vannet, men det er ikke alltid like enkelt å få til. Uansett: Et temmelig stilig bilde. Lenke til kommentar
sondrei Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Joda Stilig jah! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå