Ksungam Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 noen som kan gi meg noen bra lister? sliter menlig med min nå... PS! ja, jeg har søkt på forumet men fant ikke no... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Årsaken til at du ikke fant noen er vel forumreglene. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og kan medføre utestengning eller advarsler. Det er også strengt forbudt å linke til nettsteder som inneholder .torrent-filer for Bit-Torrent-nettverket, dersom innholdet i noen av torrentene bryter mot retningslinjene. Utsagn som "Det spillet kan du laste ned på http://www.styggwarezside.no" er også forbudt dersom denne siden inneholder .torrent-filer som for eksempel bryter med åndverksloven. Merk at det er lov til å linke til sider som for eksempel spillprodusenten "Blizzard" eller andre sider på Internett som bruker Bit Torrent-nettverket for å spre demoer og lignende. Du kan også linke til sider lignende Animesuki.com da denne siden ikke inneholder annet enn ulisensiert materiale. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 men dc++ er jo ikke et ulovlig program da... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 men dc++ er jo ikke et ulovlig program da... Nei, men det er hub-lister Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 du kan søke litt på google Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 men dc++ er jo ikke et ulovlig program da... Nei, men det er hub-lister javel daså... moderator pls steng denne posten Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Stenges for brudd på #8 i rettningslinjene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg