Ravn Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Vet ikke om det er noen før meg som har sagt det, tenkte bare jeg skulle dele litt info. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ganske vanskelig å gå glipp av det tilbudet. De har en stor banner her på forsiden av gamer.no, finner den også på vg.no. Men tilbudet er bra det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det er sikkert bare et lanseringstilbud som varer for en kort stund. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ja jeg vet, men det er alltid noen som ikke får slik med seg... tenkte jeg kunne hjelpe til... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Elkjøp er virkelig i siget. Først Doom, nå Halo? Får håpe de andre butikkene får litt konkurranseinstinkt og presser ned prisene til under 400 de også Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg ble måløs når jeg så den prisen på Elkjøp, så jeg stakk meg en tur innom elkjøp, men nei da, halo 2 kostet bare 389 NOK hvis man forhåndsbestilte det. Det er jo greit å forhåndsbestille det, men når jeg spurte om hvor lang tid det brukte før jeg fikk det i postkassa, så sa gubben i kassa at det tok opp til 4-5 dager før jeg fikk det i postkassa. Det syns jeg er for drøyt, jeg har venta over et år på det spille, da betaler jeg litt mer får å få det på dagen. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har kjøpt det i dag for 499,- Ikke hos elkjøp da... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har kjøpt det i dag for 499,- Ikke hos elkjøp da... Hvor da? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Min erfaring med elkjøp er at hvis du maser litt får du alltid varer som er annonsert til den prisen de er satt, SELV om det kun gjelder forhåndsbestilling... kanskje det bare er i Bergen da.... (ikke Åsane) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Min erfaring med elkjøp er at hvis du maser litt får du alltid varer som er annonsert til den prisen de er satt, SELV om det kun gjelder forhåndsbestilling... kanskje det bare er i Bergen da.... (ikke Åsane) Hehe, fikk Zelda TWW til 350,- når det kostet 600,-. "Jammen det sto jo på nettsidene deres!" Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Min erfaring med elkjøp er at hvis du maser litt får du alltid varer som er annonsert til den prisen de er satt, SELV om det kun gjelder forhåndsbestilling... kanskje det bare er i Bergen da.... (ikke Åsane) Hehe, fikk Zelda TWW til 350,- når det kostet 600,-. "Jammen det sto jo på nettsidene deres!" Den husker jeg godt Laman Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Min erfaring med elkjøp er at hvis du maser litt får du alltid varer som er annonsert til den prisen de er satt, SELV om det kun gjelder forhåndsbestilling... kanskje det bare er i Bergen da.... (ikke Åsane) Hehe, fikk Zelda TWW til 350,- når det kostet 600,-. "Jammen det sto jo på nettsidene deres!" Den husker jeg godt Laman Det er greit å ta en spansk en avogtil. Endret 10. november 2004 av Laman Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg ble måløs når jeg så den prisen på Elkjøp, så jeg stakk megen tur innom elkjøp, men nei da, halo 2 kostet bare 389 NOK hvis man forhåndsbestilte det. Det er jo greit å forhåndsbestille det, men når jeg spurte om hvor lang tid det brukte før jeg fikk det i postkassa, så sa gubben i kassa at det tok opp til 4-5 dager før jeg fikk det i postkassa. Det syns jeg er for drøyt, jeg har venta over et år på det spille, da betaler jeg litt mer får å få det på dagen. Har nevnt det i en annen tråd her, men jeg kjøpte det i dag på Elkjøp Lørenskog til den prisen uten diskusjon. Det lå med den prisen inne på kasse så det var ikke noe problem. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hmm , jeg har et gave kort på elkjøp på 399 .- hadde ikke tengt og kjøpe det men kansje jeg skal alikavell ? Vis jeg får det til den prisen da seff Lenke til kommentar
redflame Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 det er til 350,- hos lefdal på alnabru Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Da var spillet bestilt, og det kom på 499,- inkludert frakt! Lenke til kommentar
Bobby Peru Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fra elkjøps nettsider (FAQ): Spørsmål: Prisen i er lavere på www.elkjop.no enn i min lokale butikk. Hva skal jeg betale? Svar: Det kan forekomme prisforskjeller mellom www.elkjop.no og butikken. Dersom du finner et produkt på www.elkjop.no som du vil handle i butikken, og oppdager at prisen er en annen, gjør da selgeren oppmerksom på dette. Du vil selvfølgelig få den laveste prisen. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...rTemplate=empty --------------------------------------------------------------------------------------------- Spillet ligger jo på nett til 389 og uten noen form for "kun på internett tilbud", så da er det bare å pese de butikkansatte hvis man ikke får den prisen ... http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 er det noen som gidder og si meg forskelden på Halo2 og halo 2 limitid edisjion (trøtt og rettskrivning var vansklig nå men alle skjønner vell hva jeg vill framm til ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå