Gå til innhold

Stem på tidenes verste sang

VoldCrafT^^

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
1. Rosa helikopter

2. O-Zone - Dragostea din tei

3. The ketchup song

Den er jeg 100% enig i :thumbup:

Det er de 3 verste sangene på denne jord, nei jeg mener i dette UNIVERS... (eller i hele solsystemet om du ønsker :!: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Rosa helikopter

2. O-Zone - Dragostea din tei

3. The ketchup song

Den er jeg 100% enig i :thumbup:

Det er de 3 verste sangene på denne jord, nei jeg mener i dette UNIVERS... (eller i hele solsystemet om du ønsker :!: )

De er faktisk usmaklige, også er de dårlige. Jeg har nettop lært meg forsjellen på hva som er bra og dårlig musikk. Og dette er virkelig dårlig kvalitet. Mye av det som er populært blant fjortisser idag er også dårlig, men dette er kremen av usmakligheter

Lenke til kommentar
De er faktisk usmaklige, også er de dårlige. Jeg har nettop lært meg forsjellen på hva som er bra og dårlig musikk. Og dette er virkelig dårlig kvalitet. Mye av det som er populært blant fjortisser idag er også dårlig, men dette er kremen av usmakligheter

Kan man læres hva som er dårlig og hva som er bra musikk?

Lenke til kommentar

Kan man læres hva som er dårlig og hva som er bra musikk?

Jepp, ifølge musikklæreren vår så. Man har retningslinjer for hva som er bra og dårlig.

-Variasjon

-Bra spilling instrumnetalt sett

-Musikk som skiller seg ut

Dette var nøkkelordnene vi lærte. Se på Britney Spears. Hun har bare enkle melodier, liten variasjon i musikken (bridge, forksjellige vers), og hvem faen er det som lager musikken henne? :p

Dessuten er det lite variasjon fra sangene hennes totalt sett.

Jeg liker å bruke Rammstein - Keine lust som et prakteksempel på hva som er bra musikk. Det som skiller rammstein fra andre metal band stort sett, er at de skriker ikke like mye. Jeg liker at de er litt mer rolige. Men, i Keine lust, så er det hele tre forskjellige melodier(?) i samme låt, og den forandrer seg igjennom hele låta. Ozone sin dragostea din tei, hadde jo null variasjon, ale andre lager sanger som er like på det meste, og de er bare image. De lager ikke musikken selv.

Lenke til kommentar

Mixel, det er så teit å begynne sånn... Det finnes ingen som kan definere bra musikk. Det burde du skjønne, jeg tviler faktisk at du har lært disse greiene. Jeg har aldri hørt noe om hva som er bra musikk osv. Man kan si at en er en flink musiker og slikt, men å definere bra musikk er helt meningsløst.

Blir samme som å definere "god mat"...

Lenke til kommentar
Mixel, det er så teit å begynne sånn... Det finnes ingen som kan definere bra musikk. Det burde du skjønne, jeg tviler faktisk at du har lært disse greiene. Jeg har aldri hørt noe om hva som er bra musikk osv. Man kan si at en er en flink musiker og slikt, men å definere bra musikk er helt meningsløst.

Blir samme som å definere "god mat"...

Det vi lærte på skolen. Vi får gjentatt det gang på gang, at det er forskjell på hva vi liker, og hva som er bra musikk. Ozone er eksempel på dårlig musikk, metallica (tror jeg det var) er bra musikk. Som da læreren vår ga oss som eksempel,

Lenke til kommentar
1. Falco - Egoist

Haha, Falco er konge :p

Hørt Rock me Amadeus før?

Yo! Falco er jo rå. Der kommisar å-å ååå. Neida, Falco er groteskt, og jeg må si meg enig i at Egoist er grufull.

Til dere som ikke har hørt så er Falco sangen Der Kommisar så kan den forklares et "gjennombrudd" innen østerike/tysk rap :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...