Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 1. Rosa helikopter2. O-Zone - Dragostea din tei 3. The ketchup song Den er jeg 100% enig i Det er de 3 verste sangene på denne jord, nei jeg mener i dette UNIVERS... (eller i hele solsystemet om du ønsker :!: ) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 1.Paradisio - Bailando (Prøv å høyr på den...I dare u... Den er küng, da. Bailando, bailando! Amigos adios, adiooooos! My ears, my ears... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 1. Rosa helikopter2. O-Zone - Dragostea din tei 3. The ketchup song Den er jeg 100% enig i Det er de 3 verste sangene på denne jord, nei jeg mener i dette UNIVERS... (eller i hele solsystemet om du ønsker :!: ) De er faktisk usmaklige, også er de dårlige. Jeg har nettop lært meg forsjellen på hva som er bra og dårlig musikk. Og dette er virkelig dårlig kvalitet. Mye av det som er populært blant fjortisser idag er også dårlig, men dette er kremen av usmakligheter Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 1. Falco - Egoist Haha, Falco er konge Hørt Rock me Amadeus før? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Alt av "Fast food rockers", "S-Club 7" og annen "gøy" plastik-pop! Jeg har hørt alt for mye sånt på grunn av søstra mi! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 De er faktisk usmaklige, også er de dårlige. Jeg har nettop lært meg forsjellen på hva som er bra og dårlig musikk. Og dette er virkelig dårlig kvalitet. Mye av det som er populært blant fjortisser idag er også dårlig, men dette er kremen av usmakligheter Kan man læres hva som er dårlig og hva som er bra musikk? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 De er faktisk usmaklige, også er de dårlige. Jeg har nettop lært meg forsjellen på hva som er bra og dårlig musikk. Og dette er virkelig dårlig kvalitet. Mye av det som er populært blant fjortisser idag er også dårlig, men dette er kremen av usmakligheter Kan man læres hva som er dårlig og hva som er bra musikk? Jepp, ifølge musikklæreren vår så. Man har retningslinjer for hva som er bra og dårlig. -Variasjon -Bra spilling instrumnetalt sett -Musikk som skiller seg ut Dette var nøkkelordnene vi lærte. Se på Britney Spears. Hun har bare enkle melodier, liten variasjon i musikken (bridge, forksjellige vers), og hvem faen er det som lager musikken henne? Dessuten er det lite variasjon fra sangene hennes totalt sett. Jeg liker å bruke Rammstein - Keine lust som et prakteksempel på hva som er bra musikk. Det som skiller rammstein fra andre metal band stort sett, er at de skriker ikke like mye. Jeg liker at de er litt mer rolige. Men, i Keine lust, så er det hele tre forskjellige melodier(?) i samme låt, og den forandrer seg igjennom hele låta. Ozone sin dragostea din tei, hadde jo null variasjon, ale andre lager sanger som er like på det meste, og de er bare image. De lager ikke musikken selv. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Mixel, det er så teit å begynne sånn... Det finnes ingen som kan definere bra musikk. Det burde du skjønne, jeg tviler faktisk at du har lært disse greiene. Jeg har aldri hørt noe om hva som er bra musikk osv. Man kan si at en er en flink musiker og slikt, men å definere bra musikk er helt meningsløst. Blir samme som å definere "god mat"... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Mixel, det er så teit å begynne sånn... Det finnes ingen som kan definere bra musikk. Det burde du skjønne, jeg tviler faktisk at du har lært disse greiene. Jeg har aldri hørt noe om hva som er bra musikk osv. Man kan si at en er en flink musiker og slikt, men å definere bra musikk er helt meningsløst.Blir samme som å definere "god mat"... Det vi lærte på skolen. Vi får gjentatt det gang på gang, at det er forskjell på hva vi liker, og hva som er bra musikk. Ozone er eksempel på dårlig musikk, metallica (tror jeg det var) er bra musikk. Som da læreren vår ga oss som eksempel, Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 da har dere i så fall en litt spes musikk lærer tør jeg å påstå. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hva er definisjonen for musikk? EDIT: IMO er ikke alt kommers-trash musikk, det er bråk uten sjel. EDIT: Musikk = Sjel (IMO) Endret 14. november 2004 av eMPea Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nesten alt med rytme sier læreren vår. Men han er visst sinnsforstyrret. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hvorfor hører egentlig folk på dårlig musikk?? skjønner ikke at det er mulig å digge sånne forferdelige sanger som rosa helikopter, dragostea din tei OSV!! folk har problemer!! Endret 16. november 2004 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Verste? Alt fra Melodi Grand Prix Junior. De kommer hit til Lillehammer. AGGHHH!! Please help me. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 1. Falco - Egoist Haha, Falco er konge Hørt Rock me Amadeus før? Yo! Falco er jo rå. Der kommisar å-å ååå. Neida, Falco er groteskt, og jeg må si meg enig i at Egoist er grufull. Til dere som ikke har hørt så er Falco sangen Der Kommisar så kan den forklares et "gjennombrudd" innen østerike/tysk rap Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 1: Ronald - Radioen gir dunk-dunk-dunk Ettersom denne er såpass rævva gidder jeg ikke nevne fler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kom på at sangen "Sabrina - Boys" er j*vla stygg! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Stiffi - Respekt (Gi Meg Det Jeg Vil Ha) Noen som vet hvor man kan få tak i denne? Dette er en ganske tragisk låt... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Verste? Alt fra Melodi Grand Prix Junior. De kommer hit til Lillehammer. AGGHHH!! Please help me. Skal du ikke å høre på? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jan Werner (før han ble tenåring) svir i ørene. Kjøpte i tillegg en kassett av [valgfritt utvalgt av kyriliske bokstaver] i Russland, som faktisk ligner på Jan Werner utseendemessig. Det er om mulig enda verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå