Chevelle Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Tyggegummi sangen Lys Og Varme med Are og Odin Eric Pryds Call On Me..... Endret 10. november 2004 av Chevelle Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Eric Pryds Call On Me..... Men musikk videoen liker vi , jeg i allefall De verste sangene er norske overblide sanger fra 60-70 tall når jeg våkner om morran. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 1. Den ene O-Zone sangen 2. Den andre O-Zone sangen Husker ikke navnene på dem Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 En venn av meg liker ikke Bønda fra nord. Han får lyst til å slå noen når han hører den. Jeg liker den. Litt småharry, men Topic: Despre tine Kjendisparty Fuck it med kvinnelig vokal (mannlige vokalen var bra) Her blir det liv Digelo digelei alla tittar på meg (noe min lillesøster hører ustoppelig på ) Vel, kunne sittet her i hele natt Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Å komme på de tre verste sangene er jo til og med vanskeligere enn å komme på de beste. Her er tre kandidater: 1. Bubbles - Happy Girl 2. DJ Alligator Project - The Whistle Song 3. Frankee - Fuck You Right Back (kun fordi forgjengeren var tilnærmet identisk) Ser at sanger som Las Ketchup - The Ketchup Song, Folk og Røvere - Utadæsjælåpplevelse og Peaches - Rosa Helikopter går igjen. Jeg skal ikke forsvare den musikalske kvaliteten, men få sanger gir så mye "liv" som disse gjorde da de toppet hitlistene. *Personlige minner fra sydlige strøk* Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Dragostea di tei topper listene over tidenes verste sang Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 O-Zone - Dragostea din tei................................................................................!!!! Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Eric Pryds Call On Me..... sett musikkvideoen? Den gjør det samme med øyene dine hehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Korleis kan Utadæsjælopplevelse være på topp3? Det er jo så ufattelig masse dårlig der ute... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 1. Rosa Helikopter2. Furia - America (tror det er det den heter) 3. Rammstein - Amerika (ganske lik den over, vet ikke om det er en cover eller bare tilfeldigvis ligner veldig mye) Nei ærlig talt, RAMMSTEINs Amerika er jo dritfet! Noe av det verste: 1. Mr. President - Coco Jambo --- suveren ener hos meg 2. Diaz - "Hvem er denne karen"-sangen 3. Scooter - Move your ass Bare noen få jeg kommer på. Har heldigvis fortrengt veldig mye dårlig. Hmm. Har det ikke vært en helt lik tråd før? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Mener at jeg har sett noe lignende her før ja. Men on-topic: 1. Dj Ötzi - Hey Baby 2. Dj Ötzi - Hey Baby 3. Dj Ötzi - Hey Baby Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 1.Paradisio - Bailando (Prøv å høyr på den...I dare u... 2.Maria Arredondo - Mad summer 3. Wham - Last summer (skummel, skummel sak) OT: Syns faktisk Odd nordstoga ikkje fortjener nominasjon her. Står respekt av det den fyren har klart å fått til. Men nok om det...folk har sine egne meininger Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hmmm. Enten har jeg veldig dårlig musikksmak. Eller så har dere det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Sier meg enig i det meste her jeg.... Men jeg har klart å venne meg til Eric Prydz-Call On Me, videonen er ikke helt den samme uten sangen Endret 13. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Rosenborg-sangen er definitivt den verste....den derre "---åh Rooosenborg, åh Rooosenborg....e Trondhjæms fotballag..." Motbydelig. Det samme kan vel sies om alle andre slike fotballsanger også... Det er rett og slett flaut! mvh Pantera Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 1. Jessica Simpson - Angels (tidenes dårligste cover) 2. Lene Nystrøm - It's your duty (trenger jeg å kommentere?) 3. The Ark - Father of a Son ( for en jævlig irriterende sang) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) VG-Lista BÅNN 20: 1. Peaches - Rosa helikopter :realmad: 2. O-Zone - Dragostea Dritt Lei + den der Despre Tine greiene 3. Las Ketchup - The ketchup song 4. Folk og Røvere - Utadæsjælåpplevelse 5. Paradisio - Bailando 6. Maria Arredondo - Mad summer 7. "Boot It Up (The Windows 95 Song)" 8. Dj Ötzi - Hey Baby 9. Diaz - Hvem er denne karen? 10. Eamon - Fuck It 11. Frankee - Fuck You Right Back 12. ALT som har med Boyzone å gjøre 13. ALT Westlife 14. ALT Backstreet Boys 15. a1 - Take on me 16. Craig David - Walking Away 17. Daddy Dj - Daddy Dj 18. David Pedersen !!! 19. Kurt Nilsen !!! 20. Dj Aligator Project-The Whistler Song Noen av de jeg IKKE liker EDIT: 21. Dina - Bli hos meg EDIT 2: Er sikker på at jeg kunne sittet uker og skrevet opp alle sangene jeg hater, det finnes UTROLIG mange stygge sanger her i verden Endret 13. november 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 1.Paradisio - Bailando (Prøv å høyr på den...I dare u... Den er küng, da. Bailando, bailando! Amigos adios, adiooooos! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 1. Rosa helikopter2. O-Zone - Dragostea din tei 3. The ketchup song Den er jeg 100% enig i Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ingen som har nevnt Sean Paul enda? In Da Club er hvertfall en av værste låtene jeg har hørt, blir sint når jeg hører den. Ellers veldig enig i de andre forslagene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå