AesopRocks Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) a= Hei, er det Bastian Lie jeg snakker med? b= ja..? a= Det er Pål *** fra telenor som ringer. b= okey.. a= jeg lurte på om du vet hvor billig det er å ringe med telenor for tiden. du kan få helt nedi 89 øre og lav, fast månedsavgift. b= ikke interresert! har TalkMore, de gir meg 0 kr i månedsavgift, 43 øre per sms og 80 øre per ringeminutt. a= jasså.. det var billig, men har du tenkt å kjøpe deg ny telefon da, vi selger telefoner nedi 1 kr. b= nei, har ikke tenkt på det du! a= okei, ha en fortsatt fin dag. a = telenor b = meg 3101691[/snapback] Skrev et langt og flammende innlegg her, men så ikke at posten var mange år gammel..hahahahhaa.. så feil kan man ta.. jeg burde lære årstalelne på nytt. Endret 10. juli 2006 av AesopRocks Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Merkelig at et telefonselskap hiver rabatter og gaver etter folk for å beholde dem. Kan de ikke bare sette ned prisen. Forskjellsbehandling er det også, noen må betale fullpris for sitt abb og telefon i Telenor, mens andre får rabatter og avslag. IDIOTI! spør du meg! EDIT:HAha jeg så nå at tråden var litt gammel! jaja sommerferien har skylda Endret 14. juli 2006 av Xpi Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Husker når BT (Bergens Tidende) ringte meg. BT: Hei! "Kari" her fra BT. MG: Hei ja... BT: Abonnerer du på BT fra før av? MG: Nei det gjør jeg ikke nei... BT: Du er vel ikke interessert i å abonnere på BT? MG: Nei hvorfor skal jeg gjøre det når jeg kan lese det gratis på nettet? *Stille i telefonen i 20sek* BT: Ja.. men da får du kose deg med internettet ditt da! Ha det bra.. BT= BT MG= Meg Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Stille i 20 sekunder? Skulle hun sminke seg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå