tbend Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hadde kunnet tenkt med et ptog som gjør jobben for meg, er lei av net send nu!, finnes det noen kjekke småe progs? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Du skal ha program som sender data over nettverket? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 nei, det trenger jeg ikke, bare slik at vi får tekst, og kanskje Mic Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 DC++ er jo ganske greit. Der har du main chat, og man kan samtidig laste ned stuff fra hverandre. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Da må jeg jo sette opp hub,, ( han har ikke I-Nett) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det er altså et chatteprogram for lan du skal ha? Et lan uten internett? Du kan sette opp en Irc-server tror jeg, men mulig jeg har misforstått deg litt.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Trenger ikke internettforbindelse for å laste over nettverk med DC++. Når du setter opp en hub, skriver man bare inn router-addressen som connecting addresse. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jepp, et tekst program, men hvordan sett opp dc++ hub? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Last ned hub-software. Yhub er den enkleste å sette opp, og det følger med en guide med installasjonen. Yhub: http://www.dcdev.net/yhub/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå