abarhaugen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei! Bør jeg vente eller kjøpe meg ny pc nå? Tenker utifra om det kommer noen ny teknologi osv som jeg bør vente på? På forhånd takk Andreas. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg sitter faktisk å tenker på det samme. Jeg kjenner godt jeg kunne trenge litt ekstra krutt inn i kabinettet snart. Har faktisk utsatt å spille Doom 3 i påvente av ny PC De store "nyhetene" er vel lansert og mer eller mindre etablert i markedet. Tenker da på sokkel 939 (AMD) og 775 (Intel), PCI-Express og andre mindre vitale saker. Jeg tar sikte på å kjøpe ny PC like før eller rett etter jul/nyttår. Dette av følgende grunner: - .90 nm prosessorer til Socket 939 er mer utbredt. - nForce4-baserte hovedkort er forhåpentligvis lansert fra de fleste produsentene. - Bredere utvalg av PCI-Express skjermkort, og kanskje til litt hyggeligere priser. Desverre er jeg ikke helt oppdatert på "roadmaps" for tiden så jeg kan ikke helt avkrefte større sprang i nærmeste fremtid, men regner med jeg hadde fått dem med meg om det var noen. Lykke til med valget uansett! Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Oki takker for svar... får vurdere kjøpe meg etter hjul og rundt di tider jeg og da tenker jeg.. Kommer til å gå til innkjøp av et kabinett da... noe å style på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå