FuzzFuet Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Hva synes dere om Ginger Snaps filmene? Her er noen trailere og musikkvidoer som noen har laget til/av filmene: ANBEFALES!!! Høyre klikk og velg "Last ned"! Trailer: 1. Ginger Snaps 2. Ginger Snaps 2 - Unleashed 3. Ginger Snaps Back: The Begeinning Musikkvideoene: 1. Ginger Snaps- Musicvideo (MediumQuality) (13mb) 2. Ginger Snaps 2 - Unleashed Musicvideo (5,4mb) 3. Ginger Snaps Back: The Beginning Musicvideo (ca 7mb) Endret 11. desember 2004 av LockNess Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Noen som har sett en av dem i det heletatt? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tror jeg har sett den første. Var et lite gjesp den ja. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Tror jeg har sett den første. Var et lite gjesp den ja. Hva mener du med "et lite gjesp"? Likte du den ikke? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 For min del er den filmen bare nok en forglemmelig tenåringsgrøsser...engasjerer ikke..selv om det er snakk om varulver. Neh, skal jeg ha varulver så ser jeg heller The Howling Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hver sin smak! Jeg syntes slutten var litt trist jeg Endret 11. desember 2004 av LockNess Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 har sett 1 ginger snaps, ble redd jeg Lenke til kommentar
Calm Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) De så småcheesy ut, men det kan godt hende de passer min smak godt! Får vel ta en titt Bare synd at det er så få av vennene mine som deler min interesse for sci-fi, horror/grøssere, thrillere og gjerne gode komboer av alle tre. Ender som regel opp med å se slike filmer alene foran PC'en sent på nattestid edit: elif Endret 14. desember 2004 av Calm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå