apoxdigital Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hellais. Lurer på om det er flere som deler en slags "passion" med meg angående disse gutta, det er jo drittbra musikk. De kaller det for "matte-metal" og det er ekstremt tøft. Første gang jeg kom borti de var på Quart '04 da jeg ikke visste noe om de, men så kom de der og tok meg med storm http://www.dillingerescapeplan.com/ Har hatt plata deres liggende på maskinen en stund, men nå gikk jeg og kjøpte den fordi jeg digger de Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er stor fan av disse gutta Et av de beste livebanda jeg har sett, og musikken i seg selv er intet mindre enn genial Hvilket album kjøpte du? Personlig liker jeg Calculating Infinity best, med Irony Is A Dead Scene EP'en (med Mike Patton på vokal!) på en fin andreplass. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har Calculating Infinity fra før av, men kjøpte Miss Machine nå, som jeg likte meget godt "Phone Home" er så ekstremt bra, og "Panasonic Youth" Såde på Quarten og synes det var helt rått, vokalisten er så ekstremt stor, så ut som han skulle drepe alle der han stod Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hørte på denne The Dillinger Escape Plan før idag...jeg var nær til å sovne nemlig. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 CI var bra, men ble fort lei MM.. liker ikke at Patton klones. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Var på konserten deres på quarten. Var ganske tøft, men jeg har ikke fått hørt noe på dem siden... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, det er stilig musikk. Liker det, jeg. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Var på konserten deres på quarten. Var ganske tøft, men jeg har ikke fått hørt noe på dem siden... Jepp jeg var også der, synes det var knallrått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå