papabear Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg var så uheldig at jeg fikk sølt en solid dose såpevann ned i beltefestet på passasjersete foran i min vectra. Nå lyser varselampa for setebeltestrammer/airbag. Er det noen som kan fortelle meg hvor alvorlig dette er. Kan jeg f.eks. vente og se om det slutter å lyse når det tørker nedi der, eller er det andre ting jeg kan se etter. Håper jeg slipper verksted. Hilsen Sturla Endret 10. november 2004 av papabear Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 tjah, hva med å se etter om det har gått en sikring? elektronikk -> søl = ikke bra! sjekk sikringene dine, evt andre steder hvor det kan være en kortsluttning Dan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Uten å heilt vite kva den lampen lyser for kan eg gjere eit forsøk. Det er sikkert ein brytar i beltefestet som nå ligger konstant inne enten pga at vatnet laget kontakt eller at brytaren står fast inne. Sikring har nok ikkje gått, då hadde det ikkje lyst i det heilet tatt. Dersom det er mulig så kan du vel opne festet og sjå. Antar at det ikkje er noko fare knytta til dette. Lenke til kommentar
Yapija Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er vell heller ikke unormalt at varsellamper lyser konstant hvis det er noe som ikke fungerer, f.eks en bryter eller sensor som ikke er i orden....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå