ALeithe Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg får ikke til å bruke modemet i linux(mandrake8.1). Det er jo fullt av instillinger, og forskjellig.. Jeg har ikke peiling på hvordan det skal være, med alt der... Jeg har et billion v.92 ettellerannet-modem.. Må jeg installere noen drivere, eller noe sånt (jeg har lett etter, men jeg finner ikke)?? Når jeg prøver å koble til skjer det ingenting... står bare connecting (men ingen lyder)... Noen som bare kan fortelle meg litt om hvordan jeg fixer det?? Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Ingen som vet hvor jeg finner en driver til linux?? Lenke til kommentar
t_man Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Du må finne ut det eksakte navnet på modemet ditt. Så kan du titte litt på http://www.linmodems.org Lykke til :smile: Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Modemet mitt var ikke der :'( Crappy wintendo-modem... så står det at de færreste winmodem'er går an å bruke!!! Jeg får se om jeg får solgt dritten... Så kan jeg kanskje skaffe meg skikkelig modem! Men takk uansett :smile: Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Naa fikk jeg det endelig til! :smile: sitter paa mozilla, ++ Jeg maatte installere mandrake i vmware... *hehe* saa satte jeg opp NAT, og saa gikk alt bare knall!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå