Radiant Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei jeg skal koble to routere sammen den ene routeren har innebygd ADSL modem og den andre er en vanlig router med Printer server , hvordan skal jeg koble sammen begge 2 ? Den ene routeren er en SMC Barricade 7004BR EU og den andre er en Zyxel Prestige 650H/HW-33(Innebygd ADSL Modem).Hvordan skal jeg gjøre dette ? Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Heisann Det er veldig enkelt.. Du skal koble Zyxel-ruteren/ADSL modemets LAN port til hvilken som helst port på SMC ruteren . Du skal selvsagt også koble WAN porten på Zyxel sammen med ADSL-vegg-kontakten! Det var det da.. Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Har det noe å si om TPen er Krysset eller ikke ? Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei, på de nyere rutere/switch finnes det noe som heter Auto MDI/X el lign. Med denne funksjonen kan man bruke rett eller krysset TP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå