polljen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Som den kløna jeg er, så er det av og til greit å kunne bruke cheat's i spill. Har vært innom "juksesider" på nettet, og alle sier at for å få opp kommandolinja i DOOM 3, skal men trykke ctrl alt ~ har prøv dette men det funker ikke. Er litt usikker på om ~ er på samme tast på engelsk tastatur som den er på norsk tastatur. Er det noen som har erfaring med cheats på Doom 3 for PC. På forhånd en stor takk. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 har vel erfart fra andre spill at det betyr "|" eller "¨".. | finner du rett under escape, og den andre er knappen over * ved siden av enter... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 skulle ikke vært lov med juksekoder. det bare ødlegger spill. Lenke til kommentar
AleXzorZ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 litt enig med deg der, først er det "drit morsomt!!" så blir det bare kjedelig Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Se det heller fra et annet standpunkt. Hvis du står bom fast, og er i ferd med å legge bort spillet pga du ikke klarer å komme videre, da er det kjekt med en liten juksekode kun for å komme seg videre. Da er det til hjelp, og det ødelegger ikke så veldig mye av morroa. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Kan være enig med at jeg BURDE klare meg uten juksekoder, men står komplett fast. Har kvittet meg med alle "fiender". Så da kan det være greit å få litt hjelp, istedet for å bare gi opp spillet. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 skulle ikke vært lov med juksekoder. det bare ødlegger spill. Noen synes det er gøy å løpe rundt med et stort arsenal av våpen og uendelig skudd etter å ha rundet spillet på ærlig måte. Andre synes det ødelegger. Jeg liker å ha alle våpen. Uendelig liv er kjedelig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Flyttes til Doom III-kategori. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Runn spillet før du cheater! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 "|" = console Hadde berre so lyst å skrive det. Lenke til kommentar
slez Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Cheats er jo bare latterlig, men en grett når man har runna spiller for og kødde litt i det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hos meg trykker jeg Alt Gr + | for å få opp konsollen. Jeg har endelig blitt ferdig med Doom 3 etter en fire måneders pause. Det ble for rett og slett for ensformig og kjedelig den gang. Jeg må derimot si at Doom 3 ble betraktelig bedre etter Delta Labs. Jeg ble også bare mer og mer bevisst på hvor bra grafikken i Doom 3 er. Nå som jeg har spilt gjennom har jeg lekt meg litt ved å ta en nærmere titt på monstermodellene i spillet. Dette er mine favoritter: - chainsaw zombie -> spawn monster_zombie_sawyer - commando chainsaw zombie -> spawn monster_zombie_commando_cgun - tentacle commando zombie -> spawn monster_zombie_commando - pinky demon -> spawn monster_demon_pinky - maggot demon -> spawn monster_demon_maggot - hellknight demon -> spawn monster_demon_hellknight - arch-vile demon -> spawn monster_demon_archvile - vagary boss -> spawn monster_boss_vagary - guardian boss -> spawn monster_boss_guardian - cyberdemon boss -> spawn monster_boss_cyberdemon Jeg lastet inn modellene ovenfor i et for anledningen spesielt map (map testmaps/test_box). I tillegg skrev jeg notarget for å slippe at monstrene går løs på meg. Ellers er killmonsters en kjekk konsollkommando. Ettersom det ikke går an å bytte til skrivebordet når man spiller Doom 3, så er det praktisk å kjøre spillet i et vindu når man skal titte på alle modellene. Til slutt vil jeg si at det føles veldig bra å ha gjort seg ferdig med et av de mest etterlengtede spillene noensinne! Endret 16. desember 2004 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå