cornhoolio Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Heisann, Jeg har en Toyota Corolla GLSun fra 1985 som jeg har litt problemer med. Den fungerer helt fint når den er i gang, men hvis motoren er varm vil den ikke starte. Jeg må ofte vente to timer før den starter på normal måte, men jeg klarer som regel å rulle den i gang på egen hånd. Dette er sikkert litt lite info, men er det noen som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 sjekk bensinpumpen og filterene dine.. bestefaren min hadde det samme på sin ford scorpio, startet uten problemer når den var kald.. men varm var den heller vrang.. sjekk filter og pumpe.. sjekk om det kommer bensin når du filer på motoren når den er varm Lenke til kommentar
jaha Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 gamle toyotaer har det samme problemet som du snakker om... vet ikke årsaken men.. Lenke til kommentar
Corolla16v Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kan høres ut som det er tenningsmodulen din som sliter litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå